سلام،پستم مال سال۹۸،متاسفانه دخترم را از دست دادم همون سال،
دکترپیوند آب پاکی رو ریخت رو دستمون،گفت منتظر نباشین از ملیت خودتون کسی مرگ مغزی بشه،نمیشه...
دختر من که ازدست رفته هیچ کسی هم آخ نگفت نه دکتر نه مرکز بهداشت،نه هر اداره ثبت احوال...
قانون قانون قانون قانون مزخرف