نه اون سال رفتیم پیش دکتر طب سنتی بهتر شد و یه عمل انجام داد و یک هفته تو بیمارستان بستری بود و براش مجاری کبد را باز کردن بعدشم یه مدت رژیم خوام گیاه خواری را انجام داد ولی همچنان دارو میخورد تا اینکه این اواخر خارش شدید داره شب تاصبح نمیتونه بخوابه و کمی مقدار بیلی روبینش بیشتر شده و دکتر اینبار گفت فقط پیوند کبد و اسمشو گذاشتند تو لیست
دیگه پناه بر خدا به خودش توکل می کنم