2777
2789
عنوان

رژیم و بی حالی

58 بازدید | 24 پست

یه مدت رژیم گرفتم و فقط قهوه میخورم. صبحونهیم کلا هیچ وقت نبودم، نمیخورم. ناهارم رو خیلی روزها کلن نمیخورم. بعضی روزا هم که میخورم خیلی کمش کردم. بیشترش سالاد میخورم با آبگوره. و شش کیلو کم کردم. الان هم میخوام هی بیشتر کم کنم. پونزده کیلو دیگه میخوام کم کنم. ولی یه جوریه بدنم. یعنی صبحا بیحال بیحالم، یکم عصبی هستم. دست و پام جون نداره، کلافهام. البته از نظر روحی هم توی روابطم بهم ریختم و سردرگم و کلافه هستم. اشتهایی هم خودم ندارم. ولی حس میکنم حالم واقعا خوب نیست. روزی هم دو تا اسپرسو میخورم برای اینکه هم انرژی داشته باشم، هم اینکه بتونم سر و پاشم. دم مغازه هستم بتونم کار کنم. و نمیدونم الان باید چیکار کنم، چجوری انرژیم رو برگردونم. میلی به خوردن چیزی هم ندارم. ولی خیلی حالم خوب نیست. میفهمم حالم خوب نیست. ضعف نمیکنم ولی جون ندارم.

صبح ميشه اين شب، صبر داشته باش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انقد این فضای مجازی رژیم به خورد خانوما داده هیچوقتم از معایبش نگفته

رژیم فقط باید تحت نظر متخصص باشه اونم حضوری مراجعه کنین که دایم چک بشید انالیز بشین ازمایش بدین که بی حالو ضعیف نشین من دورو برم هرکیو دیدم رژیم انلاینو فست گرفته همشون مریض شدن یا بدنشون ریخته و بد شدن

به خودتون ظلم نکنین هزینه کنین برابدنتون هیچی به اندازه سلامتی تون مهم نیست

اصلا درخواست دوستی ندید

انقد این فضای مجازی رژیم به خورد خانوما داده هیچوقتم از معایبش نگفته رژیم فقط باید تحت نظر متخصص باش ...

والا این دیکه نوبره آخه این چه رژیمیه من خودم کالری شماری میکنم هر سی روز فقط ۱۰۰ کالری روزمو کم میکنم. این کاری که ایشون داره میکنه از عجایبه ول کنه بلافاصله برمیگرده

عزیزم آبغوره و ترشیجات فشارتو میندازه نخور یه مدت. پروتئین تو رژیمت باشه حتما.مثلا سالادتو با یه تیکه مرغ مثل سالادسزار درست کن

قرص آهنم بگیر اینقدر قهوه و اسپرسو خوردی کمبود آهن گرفتی

به جاش دمنوش زنجبیل بخور

انجیر خشک یاتوت خشک تو کیفت باشه بخور که قند هم بهت برسه

دردم از یار است و درمان نیز هم
انقد این فضای مجازی رژیم به خورد خانوما داده هیچوقتم از معایبش نگفته رژیم فقط باید تحت نظر متخصص باش ...

عزیزم کسی که آگاه باشه خودش می تونه رژیم بگیره ولی مثل ایشون نه رژیمش واقعا اشتباه هست حتی ۵۰۰ کالری هم نمی خورن ایشون دیگه کم کمش باید ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ بخورن

شاید بی اشتهایی عصبی گرفتی ....

ببین اصولی کم کن خودتم اذیت نمی شی

غذای مورد علاقت رو درست کن و کم ازش بخور ....

سالم خوری و به اندازه خوری رو ما باید یاد بگیریم...

نه غذا نخوردن....

سبز ماندن در میان ویرانی، ریشه میخواهد🌱با افتخار کورد کرمانج🌷😍

عزیزم کسی که آگاه باشه خودش می تونه رژیم بگیره ولی مثل ایشون نه رژیمش واقعا اشتباه هست حتی ۵۰۰ کالری ...

اره کلا باید درست غذاخوردنو هم بلد باشن جدای دونستن کالری

ولی خب خیلیا میان یه ماده غذایی رو کلا حذف میکنن که خب اشتباه

بدن ادم به همه چی نیاز داره اما به اندازه

حتی روغن و شیرینی که جایگزین مناسب و مفید دارن و نباید حذف شن

اصلا درخواست دوستی ندید

اره کلا باید درست غذاخوردنو هم بلد باشن جدای دونستن کالری ولی خب خیلیا میان یه ماده غذایی رو کلا حذف ...

خب روغن بله خب زیتون یا حیوانی شیرینی هم می تونن بجاش موز و توت فرنگی و گیلاس بخورن با خودشون تو خونه درست کنن بحالت رژیمی ترجیحا از استویا هم استفاده نشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز