2777
2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست
دقیقا😌👌👌 سمیه اوایلش برای توهم تیرس؟

برا همه تیره اس

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

@زیتونپرورده  

سلاااام الهه جووون 

کوداااااایییییی؟؟؟

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خپووون ننه جونا بشم که واسه منم همینه تا یه خروار گوشت به خوردم نده احساس میکنه سیر نشدم و تعارف می ...

آره والا

مثلا صبح بیدار شده رفته نون و آش رسیده تازه بیدار شدم خوردم 

تا سفره جمع کردیم فوری رفت پای گاز داره نهار درست میکنه

خدا به خیر بگذرونه امروز رو🤣🤣🤣🤪🤪

میسازم زندگی رو به سازم♥😍♥😍
نشد باز

داری اشتباه میزنی آجی 😩

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸

گزارش#  

سلام جینگولیا جمعتون بخیر و شادی💥💥💥

صبحانه. تخم بلدرچین.ارده و شیره.

ناهار آبگوشت و نان.زیتون

شام سالاد.سیب زمینی کبابی

میان وعده کیوی.خرمالو.پرتقال.بادام زمینی.گردو.کشمش

ورزش نیم ساعت پیاده روی.۱۰مین حلقه.شنا دیوار ۵۰ تا

@آینازخانوووووووووم  

@دهم  

@جید (کجایی دختر؟؟؟)

@violoonist  

@zzzzzx  

دقیقا😌👌👌 سمیه اوایلش برای توهم تیرس؟

اره خیلی🙁 

ولی وقتی رنگ تیرگی اش میره و‌روشن میشه، دردم هم کمتر  میشه و میره...

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
خسته نباشي😂😂😂😂😂😂 ازتر اينستا ببين اينترنتي بخر راحت و بي درد سر

اخه دوبار اینترنتی خرید کردم 

پولمو انگار ریختم تو چاه 😑😑

دوتا ماتو خریدم بخدا اصلا حالت بهم میخورد از جلو میدیدی 😣😣

خیلی خیلی بد دوخت ،زشت،جنس آشغال 🙄🙄

خدا نكنه عزيزم  اگه قرار باشه با رژيم تو قهر كنن و تو هم بشكني اين ك نشد🤨 بد عادتشون نكن&nbs ...

آفرین ❤❤❤

من پیتزا میدیدم دست و پااام شل میشد ولی دیشب اصلا میلم  نمیکشید و واقعا دوست نداشتم بخورم 🙂

راست میگی 😘😘😘😘

دیگه این کارو نمیکنم😊😊😊😊

مرسی که بهم یادآوری کردی که من سبک خوردنم  با اونا فرق داره 😍😍😍😍😍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792