2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزدلممممم خودت بااراده ایی وانگیزت عالیه حرف نداری طلایی شدنت خیلی مبارککککککه خوشگلم😍🎊🎊🎇 ...

سلام به روی ماهت قشنگم 😘 😘 ممنونتم من گلم 😘 😘 اگه انگیزه دادن های شماها نبود که من نمیتونستم تنهایی 🙂 از تک تکتون ممنونم 😍 😍 

وزن فعلی ۶۲   وزن هدف ۵۹ 😍 انشالله به راحتی میرسم بهش 😉🥰

انگیزه#  

آنقدر تکرار کن

آنقدر تمرین کن

تا بهترین باشی

تو کم کم تغییر خواهی کرد

شاید خودت خیلی متوجه نشوی

اما کم کم منحصر به فرد خواهی شد.

💖


  گروه طلایی🌻تثبیت🌻   وزن شروع۶۵⬅️ ۵۹.۲۰۰ رفتم تثبیت💪🏆🎯 قد۱۶۰   

@بامدادخمار  

سلام عزیزدلم خوبی😍😍😍😍😍😍

بنظر من هم وقتی عکس پروفایل ها رنگبندی باشه خیلی عالیه و ی نظم خاصی داره برای گروه رژیمی که هستیم ، هرکسی که دوس داره تو این تاپیک باشه باید اینجوری مشخص باشه و کلی انرژی آدم میگیره وقتی کاهش وزن داره و رنگش عوض میشه 😀

اینجا ی تاپیک رژیمیه دیگه 😉 و شما هممون رو جمع کردی کنار هم تا ب هدف تناسب اندام برسیم😍

خیلی خیلی ازت سپاسگزارم 😘😘😘😘

  گروه طلایی🌻تثبیت🌻   وزن شروع۶۵⬅️ ۵۹.۲۰۰ رفتم تثبیت💪🏆🎯 قد۱۶۰   
عزیزم واسه یبوست😓 بجز الو انجیر کرچک😂 پیشنهادی ندارین


مصرف لبنیات مخصوصا شیر اول صبح ناشتا


شب هم تو‌ماست کشمش سبز‌ بنداز و‌بخور

مصرف سبزیجات و‌مخصوصا کاهو‌ همراه غذا


توت خشک


۱ شب درمیون سوپ سبزیجات یا حداقل هفته ای ۲ بار


مصرف ۸ لیوان اب در طول شبانه روز


خود دمنوش زیره هم‌کمک‌میکنه


مصرف میوه مثل پرتقال و سیب و انگور



استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
احسنت بهت ورزشکار

فدات عزیزم💚💚

دور سوم تلاش برای رسیدن ب اندام ایده آل💪💪😁 من همون آیناز خانووووم با اراده ام معرف حضورتون هستم ک😆😆😁😁💪💪💪ی سری برای باردارشدن بچه دوم کم کردم حدود 23 کیلو😎، بعد بارداری هم وزن کم کردم برای سری دوم حدود 21 کیلو 😎متاسفانه بخاطر شرایط خاصم ول کردم الان قراره باز شرو کنم🤩✌ وزن الان 86🙄 از پسش بر میام😉

ن سپیده جالب نیس هممون ی رنگیم قشنگتره ....ی نظم خاص و قشنگی داریم بچه ها پله پله میان بالا حس قشنگی ...

 عزیزم😂😂😂😂😂😂😘😘😘



من عاشق پروفایل و امضاهای رنگی هستم.. یه نظم و انگیزه و شور خاصی میاره 😌😌😌😌

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
@بامدادخمار     سلام عزیزدلم خوبی😍😍😍😍😍😍 بنظر من هم وقتی عکس پروفایل ها رنگبندی با ...


سلام عشقم قربونت 😘❤️

چشم ۹۹ در صد بچه ها با عکس موافقن پس عکس رنگی داریم  

البته شاید تغییر دادیم که تنوع بشه 

😘😘

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
الی جون چالش بعدیتون کی شروع میشه😁

اول دی عزیزم

برای شروع رژیم👈🏼 توضیحات روبخونیدو بیایید👈🏼تاپیک رژیم      به راحت نفسیگنج پایدارمجوی،شب شرابنَیَرزدبهبامداد خمـار 
سلام خوشکلا🙄🙄 گزارش دوشنبه  صبونه🍁 تخی ابپز، گوجه، نون، پنیر ، گردو ناهار🍁 استانبولی پلو ...

سلام عزیزم 

خیلی ام خووووب

پروفت چرا نیست؟!؟!

راستییییی تنفس عمیق خوبه؟!سخت نیس°¿لینکشو برام بفرس

👩‍👧‍👧💞I'm tork*🙋🏻‍♀️... Mom of twins*  ✨ی دختر لجباز 🤪عاشق رقص💃و آواز🎧(همه جا آهنگ حموم،مسافرت،موقع خواب و..🫡🥴😁) عکاسی هم میکنم عاشق عکس گرفتنم😍📷 عاشق مرغ🍗پیتزا🍕 و همه چی🤣عاشق خرمالو و خوراکی های شیرین،شیرموز هم خیلی دوس😋وای نگم از بادوم زمینی🥹 شماهم مث من وقتی از ی چیزی خوشتون میاد دوسه بار شات میگیرین(حتی آهنگی رو که دوس دارم دوسه بار دانلود میکنم )یا من دیوونم؟!😶‍🌫️🤔 تتل🖤شادمهر🤍شایع ٫:چرا قشنگ زدن به ریشه چرا حال من خوش نی اوضاع قشنگ ترم که میشه هرکاری کنی دیگ این بدن،بدن نمیشه💔tatal  ای کاش حقم از تموم زندگی تنها تو باشی من عاشق تنهاییم ,تنها بشم, اما تو باشی ٫؛🤍🖇️ Shadmehr عطر خوب بزن،خوشتیپ بچرخ ؛بالاخره پستچی به در میزنه ی روز بده خبر خوب✨ shayea    من خیلی خیلی سادم با احساسات من بازی نکنید لفطا🥹😕💔اگه جایی باهاتون دعوا کردم متاسف حتما از جای دیگ اعصابم خورده وگرنه اهل دعوا نیستم🙌ولی اگه واقعا باهاتون دعوا کردم و ناراحتم کردین از چشمم میفتین 🤗 و اگه تاپیک دیگ  باهاتون حرف زدم بدونید یادم نمیمونه که دعوا کردم🤣 ۱گ خوابتون نمیبره یعنی تو خواب یِ نفر دیگه اید!  ۲هرچی آیکیو بیشتری داشته باشین بیشتر خواب میبینین!۳آخرین کسی ک بهش فک کردین دلیل خوشحالی یا ناراحتیتونه! #دختری_که_هیچکس_دوستش_ندارد♥ لایک دوس دارم منو هرجا دیدین بلایکین😁

ی چیز من خوبه ک اصا از شیرینیجات خوشم نمیادو شب یلدا هیچی نمیخورم ب جز فقط کمی تخمه سیاه همیش هم برا ...


منمیدونم آخرشم اون شب هیچی نمیخورم بس که در حال تدارکاتم و عکس و اینا😐😂😂😂😂

ولی خب شبه چلس و خوراکیاش😋😋😋😅😅

💜بنفشی ام💜🦄       ..وزن اولیه:۸۳  ...قد:۱۷۰  ...وزن هدف:۶۰..
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز