2777
2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست

سلام ببخشید برای چاق شدن چی گروه نمیزنین؟ 

@آسنات۹۹

شاید خیلی‌ها ندونن، ولی سقط جنین از لحظه‌ی تشکیل نطفه حرامه و دیه داره... چون قتل یک انسانه! در شرایط خیلی خیلی خاصی اجازه‌ی سقط میدن... بچه‌هاتون رو نکشید...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=160312957]چند بار زدم رنگشم ابی شده ولی نیومده[/QUOTEینی هیچی نمیاره؟!!؟؟!!؟تا میزنی روش میاره یمری پایین تر پست ها هست

👩‍👧‍👧💞I'm tork*🙋🏻‍♀️... Mom of twins*  ✨ی دختر لجباز 🤪عاشق رقص💃و آواز🎧(همه جا آهنگ حموم،مسافرت،موقع خواب و..🫡🥴😁) عکاسی هم میکنم عاشق عکس گرفتنم😍📷 عاشق مرغ🍗پیتزا🍕 و همه چی🤣عاشق خرمالو و خوراکی های شیرین،شیرموز هم خیلی دوس😋وای نگم از بادوم زمینی🥹 شماهم مث من وقتی از ی چیزی خوشتون میاد دوسه بار شات میگیرین(حتی آهنگی رو که دوس دارم دوسه بار دانلود میکنم )یا من دیوونم؟!😶‍🌫️🤔 تتل🖤شادمهر🤍شایع ٫:چرا قشنگ زدن به ریشه چرا حال من خوش نی اوضاع قشنگ ترم که میشه هرکاری کنی دیگ این بدن،بدن نمیشه💔tatal  ای کاش حقم از تموم زندگی تنها تو باشی من عاشق تنهاییم ,تنها بشم, اما تو باشی ٫؛🤍🖇️ Shadmehr عطر خوب بزن،خوشتیپ بچرخ ؛بالاخره پستچی به در میزنه ی روز بده خبر خوب✨ shayea    من خیلی خیلی سادم با احساسات من بازی نکنید لفطا🥹😕💔اگه جایی باهاتون دعوا کردم متاسف حتما از جای دیگ اعصابم خورده وگرنه اهل دعوا نیستم🙌ولی اگه واقعا باهاتون دعوا کردم و ناراحتم کردین از چشمم میفتین 🤗 و اگه تاپیک دیگ  باهاتون حرف زدم بدونید یادم نمیمونه که دعوا کردم🤣 ۱گ خوابتون نمیبره یعنی تو خواب یِ نفر دیگه اید!  ۲هرچی آیکیو بیشتری داشته باشین بیشتر خواب میبینین!۳آخرین کسی ک بهش فک کردین دلیل خوشحالی یا ناراحتیتونه! #دختری_که_هیچکس_دوستش_ندارد♥ لایک دوس دارم منو هرجا دیدین بلایکین😁

@آسنات99   سلام عزیزم. من 5کیلو کاهش داشتم. الان 10 کیلو اضافه وزن دارم. میام گروه شما؟ درسته ...

سلام گلم کاهشت مبارک🎊🎉🎇🎆😍😍خوش امدی خوشگلم الهه جون لیست بزارن میان تحویلتون میدن🌼🌼🌼

😭😭😭ببخشید اما ورزشم خیلی کم شده و بعضی روزا اصلا خدایا کمکم کن درجا نزنم🙏

نگووووووجازدن نداریم رعایت کن کاهش میخوام ازت بیاتاپیک بادوستات رقابت کن پاییزیماهش رفت اضاف وزنت زیادنیست میتونی طلایی بشی کافیه که بخوای 💪💪💪🌼🌼🌼🌼

ببخشید عزیزم نیروی جدید میگیرین؟

💞یه نصیحت برای شما خواهرای عزیزم : روزتونو با زیارت آل یاسین شروع کنید✨ ...زیارت آل یاسین هدیه کن به امام زمانت✨ شب میخوای بخوابی صوتشو بزار گوش کن قبل خواب🌱...صبحتُ شبتُ به یاد حضرت باش ...مهمترین گام که به امام زمانت✨ نزدیکتر بشی اینکه غفلت رو از ایمانت دور کنی و اولین نزدیکی سلام به یاره 🤍✨....💑مآدر سیدو سادات های آینده👨‍👩‍👧‍👦 ...دلم میخواد الان توی سرما کنار دریا باشم و آش دوغ محلی داغ بخورم 🌊..اما الان کِز کردم کنار بخاری زیر پتو دارم نارنگی میخورم😒😐😂..از پشت دیوار ترس هایم با من بخند..تنهایی در کابوسم میرقصد...تاریکی در شبهایم میخندد..از پشت شب های خاموشم با من بگو..گریه کن🌀..به عرضتون میروسنم که بنده یه کیجا شِمالیمه⛰️ (پروفایل خودم نیستم عزیزان)
بله عزیزم چرا تاثیر نداشته باشه 🥰🥰🥰

ممنون

                                                                                                                 *اگه میتونی تصور کنی پس میتونی انجامش بدی*💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز