2777
2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست
لباس که نه.. ولی خودم‌ چند باری  صندل ابجیم‌را پوشیدم😆😆😆

پس خودت جزو شبیخون بزنا بودی😩😩😂😂

 اولیه۸۷ 😔هدف اول ۸۰🔑😑هدف دوم ۷۵✔️🔑😐 هدف سوم ۷۰🔒😌 هدف چهارم ۶۵😇🔒هدف پنجم ۶۳🔒😁وووو هدف نهایی 🔒۶۰😍 وزن فعلی ۷۲  به امید پیروزی و لاغری و زیبایی به امید روزی ک تمام لباسامو باز بغل کنم ♥️ تاریخ شروع رژیم ۱۳۹۹/۴/۱
سلام سرگروه جون @شب_بیدارم     صبحانه:یک کف دست بربری+۲ق ماست+۲ق شیره انگور میان ...

امروز عالی بود شله زرد یه قاشق اشکال نداره 

رژیمی نمونه#  افرین ورزشاتم عالی تر🧡🧡🧡🧡🧡👌🏻👌🏻

 اولیه۸۷ 😔هدف اول ۸۰🔑😑هدف دوم ۷۵✔️🔑😐 هدف سوم ۷۰🔒😌 هدف چهارم ۶۵😇🔒هدف پنجم ۶۳🔒😁وووو هدف نهایی 🔒۶۰😍 وزن فعلی ۷۲  به امید پیروزی و لاغری و زیبایی به امید روزی ک تمام لباسامو باز بغل کنم ♥️ تاریخ شروع رژیم ۱۳۹۹/۴/۱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام عزیزدلم.خوبی گلم. اینحرفا چیه الهه جون اختیار داری.تو عزیزدلی.  مررررسی از احوالپرسیت 😍 ...

آره عسلم میدونم امروز دیدمت منظورم این بود داشتم اعلاناتم و جواب میدادم شلوغ بودم حسابی....چون دیروز نبودم....دعاگوت هستم مهربون😘😘😘

99/9/9 من ب آرزوم رسیدم و اتفاق خوب زندگیم افتاد🎊🎉🎆🎆🎆🎉🎊🎊🎊🎉🎉🎆🎆🎆🎆🎆🎆     👑سرگروه سبز👑                           تاریخ شروع رژیم 99/3/30. وزن اولیه. 87😕 فعلی76/850 😀. هدف. 70. 😍 خاستن توانستن است. 💪💪💪💪💪🌹کاهش در چالش پاییزی رسیدن ب هدف🌹 🎆🎊🎆🎉🎊🎆🎆🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊
فدات شم مهربون🤩🥰بله اتفاقا شروع کردم 

خدا نکنه قشنگم😘😘

آفرین همین خوبه👏👏👏

99/9/9 من ب آرزوم رسیدم و اتفاق خوب زندگیم افتاد🎊🎉🎆🎆🎆🎉🎊🎊🎊🎉🎉🎆🎆🎆🎆🎆🎆     👑سرگروه سبز👑                           تاریخ شروع رژیم 99/3/30. وزن اولیه. 87😕 فعلی76/850 😀. هدف. 70. 😍 خاستن توانستن است. 💪💪💪💪💪🌹کاهش در چالش پاییزی رسیدن ب هدف🌹 🎆🎊🎆🎉🎊🎆🎆🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊
نه گریه ام مال یه چیز دیگه بود.علاوه بر فردا پسفردا هم فست بگیرم؟میخوام جبران کنم سرگروه چه کنمم؟

ن با ی بار پرخوری مشکلی پیش نمیاد ....فردا فست باش نیم ساعت هوازی کار کن در پایان هوازیت 200 تا طناب و 200 تا پروانه بزن(این بشه تنبیه ات) نیم ساعتم قدرتی.....

فست و ورزش و داشته باش جبران میشه نگران نباش

دیگه تکرار نشه🔫🔫🔫🔫

99/9/9 من ب آرزوم رسیدم و اتفاق خوب زندگیم افتاد🎊🎉🎆🎆🎆🎉🎊🎊🎊🎉🎉🎆🎆🎆🎆🎆🎆     👑سرگروه سبز👑                           تاریخ شروع رژیم 99/3/30. وزن اولیه. 87😕 فعلی76/850 😀. هدف. 70. 😍 خاستن توانستن است. 💪💪💪💪💪🌹کاهش در چالش پاییزی رسیدن ب هدف🌹 🎆🎊🎆🎉🎊🎆🎆🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊
واسه كم كاري تيروييدت حتما دارو مصرف كن البته زير نظر پزش ديسك كمر هم كه بايد مراعات كني فقط  ...

دارو که میخورم، خودم داروسازم😅😅

منظورم غذا یا تکنیک خاصی بود.ممنونم

بچه هامون ، بزودی میرن ! اونا مهمون ما هستن !بزرگترین اکتشاف برای من این بود که فهمیدم فرزندم یک مهمان است در خانه ام  و روزی از خانه ام  می رود.روزها با سرعت عجیبی میگذرد و او به زودی از من جدا می شود...به خودم گفتم: کدام مهمتر است؟ نظم خانه یا این که فرزندم به خوبی از من یاد کند؟کدام مهمتر است؟ خانه یا اخلاق و روحیه و حسن تربیت فرزندم؟چون دانستم که او مهمان خانه من است. این باعث شد اولویتم را تغییر دهم!بعد از این مهمترین چیز نزد من آرامش خاطر من و اوست.... شروع کردم به پیاده کردن نقشه ام، و طبعا مجموعه کمی از قوانین مهم را انتخاب کردم و خود را ملزم به اجرای آنها دانستم و مابقی چیزها را بدون هیچ قید و شرطی رها کردم. از عصبی شدن و داد و فریاد زدن کم کردم و به آرامش رسیدم.از وسواس هایم گذشتم و به خانه ای راضي شدم که مقداری بهم ریخته و نامنظم است و کمی شلختگی در آن به چشم می خورد. اما، فرزندی را تحویل گرفتم که آرامش دارد و از من و خشم هایم نمی نالد و رابطه ای قوی و زیبا بین ما حاکم گشته است.چون می دانم....او مهمان زودگذر خانه من است.                کودک عزیزم ! امیدوارم مهمانی خانه من زیباترین مهمانی زندگیت باشد.😍                                                                       
خدا نکنه قشنگم😘😘 آفرین همین خوبه👏👏👏

مرس یگلی😍😘

👩‍👧‍👧💞I'm tork*🙋🏻‍♀️... Mom of twins*  ✨ی دختر لجباز 🤪عاشق رقص💃و آواز🎧(همه جا آهنگ حموم،مسافرت،موقع خواب و..🫡🥴😁) عکاسی هم میکنم عاشق عکس گرفتنم😍📷 عاشق مرغ🍗پیتزا🍕 و همه چی🤣عاشق خرمالو و خوراکی های شیرین،شیرموز هم خیلی دوس😋وای نگم از بادوم زمینی🥹 شماهم مث من وقتی از ی چیزی خوشتون میاد دوسه بار شات میگیرین(حتی آهنگی رو که دوس دارم دوسه بار دانلود میکنم )یا من دیوونم؟!😶‍🌫️🤔 تتل🖤شادمهر🤍شایع ٫:چرا قشنگ زدن به ریشه چرا حال من خوش نی اوضاع قشنگ ترم که میشه هرکاری کنی دیگ این بدن،بدن نمیشه💔tatal  ای کاش حقم از تموم زندگی تنها تو باشی من عاشق تنهاییم ,تنها بشم, اما تو باشی ٫؛🤍🖇️ Shadmehr عطر خوب بزن،خوشتیپ بچرخ ؛بالاخره پستچی به در میزنه ی روز بده خبر خوب✨ shayea    من خیلی خیلی سادم با احساسات من بازی نکنید لفطا🥹😕💔اگه جایی باهاتون دعوا کردم متاسف حتما از جای دیگ اعصابم خورده وگرنه اهل دعوا نیستم🙌ولی اگه واقعا باهاتون دعوا کردم و ناراحتم کردین از چشمم میفتین 🤗 و اگه تاپیک دیگ  باهاتون حرف زدم بدونید یادم نمیمونه که دعوا کردم🤣 ۱گ خوابتون نمیبره یعنی تو خواب یِ نفر دیگه اید!  ۲هرچی آیکیو بیشتری داشته باشین بیشتر خواب میبینین!۳آخرین کسی ک بهش فک کردین دلیل خوشحالی یا ناراحتیتونه! #دختری_که_هیچکس_دوستش_ندارد♥ لایک دوس دارم منو هرجا دیدین بلایکین😁

سللم منم این سوالا رو از فندقی پرسیدم جوابمو داد برا تو هم میگم. بعله ب گروه دیگ اضاف شدی ب خاطر کا ...

مرسی از جوابت عزیزم

مشاور کنکورم 👩‍⚕️گروه ابی💙وزن اولیه ۷۲💙وزن الان ۶۲/2۰۰💙وزن هدف اول ۶۸✔💙وزن هدف دوم ۶۴✔💙وزن هدف سوم۶۰💙زن هدف نهایی ۵۶ 💙 من می تونم 💪

@شب_بیدارم‍ سلام سرگروه جانم من تازه اومدم تو گروهتون یه سوال چه تایمی برای پیاده روی بهتره؟

مشاور کنکورم 👩‍⚕️گروه ابی💙وزن اولیه ۷۲💙وزن الان ۶۲/2۰۰💙وزن هدف اول ۶۸✔💙وزن هدف دوم ۶۴✔💙وزن هدف سوم۶۰💙زن هدف نهایی ۵۶ 💙 من می تونم 💪

چرا من تگ دونم خرابههههه 🥺🥺🥺

مشاور کنکورم 👩‍⚕️گروه ابی💙وزن اولیه ۷۲💙وزن الان ۶۲/2۰۰💙وزن هدف اول ۶۸✔💙وزن هدف دوم ۶۴✔💙وزن هدف سوم۶۰💙زن هدف نهایی ۵۶ 💙 من می تونم 💪
بچه ها شوهرم سوپ ترخینه پخت با آب مرغ هویج و سبزی و سه تکه ترخینه ۲ تا بشقاب خوردم نمیدونم کالریش چ ...

طفلکی ترخینه کالریش کجابود نوش جانت

فان# 😂😍

عضو گروه آبی (چالش رؤیایی بامداد خمار)، وزن اولیه 80، وزن الان ۷0 و......وزن فرداهایم ۶۰😆😎من در حال کم کردن وزنم نیستم دارم از شررررررش خلاص میشم! و دیگه حاضر نیستم برگردم و چاق بمونم. 

@بهاربانووو2  

@آلاهیدا  

@mahdiye_bano  

@yalda818  

@dozhtarebabaei  

سلام خانما در چه حالین فردا با فست چیکار خواهیم کرد چند نفرتون با روش روزه پیش میرین

                                                                                                                 *اگه میتونی تصور کنی پس میتونی انجامش بدی*💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792