2777
2789
عنوان

عکس خرید🤩🥰😍

| مشاهده متن کامل بحث + 2565 بازدید | 67 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه خریدای نازی کردی خیلی خوشگل و خاصن مبارک باشه عزیزم پسرتو 3تاببوس 😊

ممنووووون... حتما میبوسمش😁 جیغ جیغو رو😅

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
اشکام در اومد

بیخیال هانی ❤ ببخشید اگ اذیت شدی

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
گناه داره . الان زوده بزار گوشتالو 😍😍😍😍😍 بشه بعد

باشه😁 حالا یه کوچولو میگیرم😢

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
واای خدای من‌.خیلی فسقلیه خداحافظش باشه.منم یه دونشودارم😍😍😍😍

خداحفظش کنه برات🤩

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
هر کدوم چند؟!

جا اسکاچی ۲۰ تومن... اون دو تا فکر کنم ۱۷۰ تومن بودن باهم

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
استارتر جان خیلی خوشکلن مبارکتون باشه خدا نی نی خوشمزتونم حفظ کنه💖

ممنونم عزیزدلم😘

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
😂 بعضی وقتا گازش میگیرم، شوهرم دعوام میکنه

بهش بگو یه بار که خودتم گازش بگیری مزه اش میره زیر دندونت میفهمی چه کیفی میده😂

          بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران.       کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
بهش بگو یه بار که خودتم گازش بگیری مزه اش میره زیر دندونت میفهمی چه کیفی میده😂

😁😅😂

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
😁😅😂

سلام عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود تقریبا هرروز چکت میکنم ببینم تایپک جدید داری یانه🥰🥰😂😂 خریدات خیلی ناز بودن مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی ازشون نی نی جونتم عوض من ببوسش 😘😘

🌺🌼خوشا صبری که پایانش تو باشی🌺🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز