پسرم دیوانم کرده...یک ریز جیغ میزنه تا جایی که نفسش بند میاد... یعد از مدتها رفتیم بیرون برای خرید... چند تا چیز گرفتم... اونقد جیغ زد تو خیابون که مجبور شدیم برگردیم خونه... عکس دو تا از خریدامو براتون میذارم😍
نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام عزیزم چقدر دلم برات تنگ شده بود تقریبا هرروز چکت میکنم ببینم تایپک جدید داری یانه🥰🥰😂😂 خریدات خیلی ناز بودن مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی ازشون نی نی جونتم عوض من ببوسش 😘😘