2777
2789
عنوان

بی بی چک

148 بازدید | 12 پست

یک هفته از موعدم گذشته ،شنبه بی بی چک زدم هاله انداخت آزمایش دادم بتام ۳۲.۷۷ بود .روز موعدمم یعنی چهار روز قبل از شنبه بتام ۱۴.۹۵ هست .حالا همش میترسم بتام کم رفته باشه بالا.الان بی بی چک بزنم  به نظرتون نشون میده؟؟چند ساعتم هست دستشویی نرفتم.فکر درگیره موندم حامله هستم یانه😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکه بنظر بتا خوب رشد کرده که پررنگ شده عزیزم

تبریک میگم 

منتظرا و منو دعا میکنی لطفا؟۵سال منتظرم 

☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍

ممنون عزیزم خدا نی نی تو حفظ کنه و بسلامتی بدنیا بیاریش

☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز