یک هفته از موعدم گذشته ،شنبه بی بی چک زدم هاله انداخت آزمایش دادم بتام ۳۲.۷۷ بود .روز موعدمم یعنی چهار روز قبل از شنبه بتام ۱۴.۹۵ هست .حالا همش میترسم بتام کم رفته باشه بالا.الان بی بی چک بزنم به نظرتون نشون میده؟؟چند ساعتم هست دستشویی نرفتم.فکر درگیره موندم حامله هستم یانه😔
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍
ممنون عزیزم خدا نی نی تو حفظ کنه و بسلامتی بدنیا بیاریش
☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍