2777
2789
عنوان

بی بی چک

148 بازدید | 12 پست

یک هفته از موعدم گذشته ،شنبه بی بی چک زدم هاله انداخت آزمایش دادم بتام ۳۲.۷۷ بود .روز موعدمم یعنی چهار روز قبل از شنبه بتام ۱۴.۹۵ هست .حالا همش میترسم بتام کم رفته باشه بالا.الان بی بی چک بزنم  به نظرتون نشون میده؟؟چند ساعتم هست دستشویی نرفتم.فکر درگیره موندم حامله هستم یانه😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مبارکه بنظر بتا خوب رشد کرده که پررنگ شده عزیزم

تبریک میگم 

منتظرا و منو دعا میکنی لطفا؟۵سال منتظرم 

☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍

ممنون عزیزم خدا نی نی تو حفظ کنه و بسلامتی بدنیا بیاریش

☺فقط امیدوار باشید و به چیزی ک دوست دارید عشق بورزید حتما بهش میرسید , عشق و ترس دوتا دلیلی هستن ک قدرت میدن ب خواسته ها ,پس فقط ب چیزایی ک دوست دارید عشق بورزید امیدوارم ب همه ی خواسته های خوبتون برسید 😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز