2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 731 بازدید | 62 پست

فقط فقط به خاطر بچه میخواد با دوستت ازدواج کنه به نطرم زنشو دوست داره

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🤣🤣🤣🤣🤣ببخشید خیلی شبیه فانتزیای یکی ازدوستام بود

⛔بهترِ یک 🐴 آدمو💋کنه ↩تا↪ یک💋 آدمو🐴کنه 🙆‍♀️⛔      ⛔این☝️ پروفایل و👈📿 ثبت کاربری شده💯وهرگونه کپی     برداری پیگردقانونی داردوانحصراتحت اختیاربنده↩🥴📿↪است💯      به بعضیام بایدگفت ببخشیدکه تودخالتاتون زندگی میکنیم🔎                   🥴☝️  منم داروغه ناتینگهام هستم💯

هرکسی این شرایط و قبول نمیکنه

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

بعد حالا خوده دوستم که قبول نکرده 

ینی ظاهرا خانواده اون اقا تماس گرفتن با خانواده دوستم و یسری شرایط کلی رو توضیح دادن و گفتن اگر مایل باشین یه روزی رو تعین کنین که ما بیایم منزل 

اما دوستم به مامانش گفته بهشون بگو دیگه تماس نگیرن 

و حالا مادربزرگ دوستم تا اینو شنیده برگشته به مادر دوستم گفته چرا گذاشتی جواب رد بده و باید روی ذهنش کار میکردی که فرزانه بهشون جواب مثبت بده و در اخرم گفته منکه فکر نمیکنم از این خواستگار بهتر برای فرزانه پیدا بشه 

بعد دوستم که این چیزا رو شنیده خیلی خیلی ناراحت شده.

شما اگه به جاش بودین ناراحت نمیشدین؟؟

اصلا شما اگه به جاش بودین چه تصمیمی میگرفتین؟؟

رحم دو پا 😂لا اله ..... 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)
بعد حالا خوده دوستم که قبول نکرده  ینی ظاهرا خانواده اون اقا تماس گرفتن با خانواده دوستم و یسر ...

من دیونه میشدم اون مامان بزرکش چی کارست بگو هر کاری کنه بگه نه فقط نه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز