2777
2789
عنوان

کاپ قاعدگی

| مشاهده متن کامل بحث + 1880 بازدید | 45 پست
اوکی مرسی آخه یکی بهم گفت تا ۶ماه نباید درش بیاری     دیدم اصلا با اعتقادات من جور درنمی ...

نه اشتباه گفته !!!

اصلا نمیدونسته چی هست !

از خیلی هاتون متنفرم ولی یادم نمی‌مونه که کدومتون اینقدر غیر قابل تحمل بودید! پس اگر جای دیگه ای و‌ توی تاپیک دیگه ای باهاتون صحبت کردم بگذارید به حساب بی توجهی و نه اینکه شما خوبی !!!
بعد شما باورت شد 🙄😄

مثل اینکه شما الان بیای چیزی بگی منم راجع بهش تحقیق میکنم دیگه

الانم همین کارو کردم  

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا اطلاعات غلط داده توضیحاتو نوشتم واسه همین دیگه میشه هر 12 ساعت یاکمتر درش بیاری عوضش کنی جاس ...

مرسی دوست من

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
نه اشتباه گفته !!! اصلا نمیدونسته چی هست !


  

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
مثل اینکه شما الان بیای چیزی بگی منم راجع بهش تحقیق میکنم دیگه الانم همین کارو کردم    

اخه حرفش خیلی دور از عقل میاد . تحقیق نمیخواد 😅

دختر بور چشم  آبی......اینجارو جدی نگیر تصور کن ساعت میشینی درد دل میکنی و مشاوره میگیری بعد احتمال داره کاربری که مشاوره میده ۱۱،۱۲ ساله باشه 😐😒هرشخصیتی میتونه پشت گوشی باشه حتی داعشی ، وقتی کسی بهت مشاوره میده حواست باشه زود جو نگیری عمل کنی قبلش بشین خوب فکر کن بعضی اینجا انگار بنزیین تو دستشونه منتظرن شعله اتیش رو بیشتر کنن فقط تشویقت میکنن اره خوب کردی بجای اینکه آرومت کنن و بگن این مشکلات برا هرکسی وجود داره مهم اینه چطور باهاش برخورد کنی ، حواست باشه با مشاوره غلط قربانی عقده ها، مشکلات روحی ، کینه ها ، و بیماری ذهنی دیگران نشی ، دنیای مجازی نمیتونه جای خوبی برای مشاوره باشه به ریسکش نمیهرزه. به این موردم اشاره کنم اینجا هرکس با هر دین و مذهب یا آدم بی دین و خدا هم هست پس حواست باشه هرکس هر حرفی زد زود باور نکن و اعتقاد خودت رو زیر سوال نبر 
نه اشتباه گفته !!! اصلا نمیدونسته چی هست !

شما مارک خاصی گرفتی؟

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
اخه حرفش خیلی دور از عقل میاد . تحقیق نمیخواد 😅

خیلی ممنون  

تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
شما مارک خاصی گرفتی؟

لونت

از خیلی هاتون متنفرم ولی یادم نمی‌مونه که کدومتون اینقدر غیر قابل تحمل بودید! پس اگر جای دیگه ای و‌ توی تاپیک دیگه ای باهاتون صحبت کردم بگذارید به حساب بی توجهی و نه اینکه شما خوبی !!!

من میخواستم بخرم ولی دیدم هر بار که تامپون استفاده می کنم رو مخمه و همش دارم احساسش میکنم. ترسیدم با کاپ راحت نباشم 


ولی خوب الان چند ماهیه آیودی میرنا گذاشتم. پریودم دیر به دیر و کم شده. دیگه دیدم واقعا نیازی به خرید کاپ نیست. 

البته من بیشتر وقتها از نوار پارچه ای استفاده می کنم 

واسه بارداری     غزیزم این مخصوص زمان پریودی هستش توضیحاتو بخون اصلن ربطی به جلوگیری و ...

ای بابا من یه چیز دیگه گفتم. 

میگم آیودی گذاشتم جهت جلوگیری... بگو خوب...  بعد اون آیودی باعث شد خونریزی پریودم مقدارش کم بشه و دوره اش کوتاه.... خوب.... پس دیگه دیدم نیازی نیست کاپ بخرم چون پریودم خیلی کمه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792