2777
2789
عنوان

خودکشی 😱😱

| مشاهده متن کامل بحث + 4496 بازدید | 170 پست


الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

هرچه آمد به سرم باز بگویم گذرد------------- وای ازین عمر که با میگذرد میگذرد                   آدم منتظر هیچ نشانه ی خاصی ندارد، فقط با هر صدایی برمیگردد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بنظرم  آدم خیییییلی باید شجاع باشه 

خیلی باید عذاب  کشیده  باشه 

خیلی باید  از همه چیز بریده باشه که خودشو بکشه 

به هرحال  انسان جونش براش خییییییلی عزیزه و ببین چی به سرش اومده که از عزیزترین چیزش میگذره ‌‌.. .

خدا رحمتشون کنه

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
بنظرم  آدم خیییییلی باید شجاع باشه  خیلی باید عذاب  کشیده  باشه  خیلی بای ...

برعکس شجاع بودن اینه ک با اون همه سختی بتونی مقاومت کنی و زنده باشی وگرنه خودکشی راحترین کاره

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
برعکس شجاع بودن اینه ک با اون همه سختی بتونی مقاومت کنی و زنده باشی وگرنه خودکشی راحترین کاره

اصلا هم راحت نیست و کاملا برعکس شما فکر میکنم

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️

الهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم🖤

 من میدونم که خدا خیلی مهربونه میدونم که خدا یروز یه نعمت بزرگ در برابر صبر هامون میده و مطمنم در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم به لطف خدا  خواهد افتاد😍❤  ...اسلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین ...محرم شروع و شد من در خانه چرا .. حسین جانم ....به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگنه؟ ..به خونه برگردیم .خونه بین الرحمینه مگنه؟ ..منه ویرونه اربعین میرسم خونه ....بده سامونم اربعین خونه میمونم🖤🖤🖤
اصلا هم راحت نیست و کاملا برعکس شما فکر میکنم

یه عان عذاب میکشی نع ی عمر یعنی راحت ترین کاره ک هر آدمی میتونع بکنه 

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
ولی جرات خیلی زیادی میخواد

گناه کلا جرات میخواد و باید جراتشو داشته باشی ولی ی جرات کاذب اونی ک خیانت میکنه هم جرات داره وگرنه کی جرات میکنه با ی مرد یا زن دیگه باشع وقتی همسر داره 

کاربر آقام🙋🏻‍♂️🤷‍♂️🙏🌹🤦‍♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
خدا رحمت کنه براش خیرات بدید حتما

خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه گلم

من یک دختر چادریم،چادرم مشکیه.ولی تمام لباسهای خونگیم صورتیه...من یک دختر محجبه ام،خنده هام توی خیابون بلند نیست ولی  فضای خونه پر از خنده های شاد منه...چادرم مشکیه ولی دل مرده نیستم...من محجبه ای دلشادم،چون خدا رو دارم...خداجونم ممنونم که دارمت،خدایا شکرت🤲😍 سلامتی وظهور امام زمان صلوات(اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)

وای یه پسری از فامیل ها هم رفت خودشو انداخت تو اب دوروز پیش یه بچه 2ماهه هم داره باباباش بحث میکنه هی میگه خودمو میکشم هی چند بار جلوشو میگیرن ولی آخرش خودشو میندازه تو اب براش صلوات بفرستید خدا خودش همه رو به راه راست هدایت کنه 

خدایا بخاطر همه چی هزاران بار شکرت شکرت شکرت الهم صل علی محمد و آل محمد 💗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز