چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
به هرحال انسان جونش براش خییییییلی عزیزه و ببین چی به سرش اومده که از عزیزترین چیزش میگذره .. .
خدا رحمتشون کنه
« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:) هر هویتی رو رها کردم. هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطرهای رو دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بینقصترین فرصت برای زندگیکردنه. بدون زنجیر. مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارالینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
بنظرم آدم خیییییلی باید شجاع باشه خیلی باید عذاب کشیده باشه خیلی بای ...
برعکس شجاع بودن اینه ک با اون همه سختی بتونی مقاومت کنی و زنده باشی وگرنه خودکشی راحترین کاره
کاربر آقام🙋🏻♂️🤷♂️🙏🌹🤦♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
برعکس شجاع بودن اینه ک با اون همه سختی بتونی مقاومت کنی و زنده باشی وگرنه خودکشی راحترین کاره
اصلا هم راحت نیست و کاملا برعکس شما فکر میکنم
« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:) هر هویتی رو رها کردم. هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطرهای رو دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بینقصترین فرصت برای زندگیکردنه. بدون زنجیر. مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارالینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️
من میدونم که خدا خیلی مهربونه میدونم که خدا یروز یه نعمت بزرگ در برابر صبر هامون میده و مطمنم در تاریخ ۹۹/۹/۹ بهترین اتفاق زندگیم به لطف خدا خواهد افتاد😍❤ ...اسلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین ...محرم شروع و شد من در خانه چرا .. حسین جانم ....به خونه برگردیم خونه آغوش حسینه مگنه؟ ..به خونه برگردیم .خونه بین الرحمینه مگنه؟ ..منه ویرونه اربعین میرسم خونه ....بده سامونم اربعین خونه میمونم🖤🖤🖤
یه عان عذاب میکشی نع ی عمر یعنی راحت ترین کاره ک هر آدمی میتونع بکنه
کاربر آقام🙋🏻♂️🤷♂️🙏🌹🤦♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
گناه کلا جرات میخواد و باید جراتشو داشته باشی ولی ی جرات کاذب اونی ک خیانت میکنه هم جرات داره وگرنه کی جرات میکنه با ی مرد یا زن دیگه باشع وقتی همسر داره
کاربر آقام🙋🏻♂️🤷♂️🙏🌹🤦♂️🥀🥀🥀...انسانها همه چیز رو همینطور حاضر و آماده از مغازه ها میخرن و چون مغازه ای نیست ک دوست بفروشد انسانها مانده اند بی دوست روباه به شازده کوچولو گفت تو اگر میخواهی من دوستت باشم مرا اهلی کن شازده کوچولو گفت اهلی کردن یعنی چه روباه گفت یعنی ایجاد علاقه کردن
من یک دختر چادریم،چادرم مشکیه.ولی تمام لباسهای خونگیم صورتیه...من یک دختر محجبه ام،خنده هام توی خیابون بلند نیست ولی فضای خونه پر از خنده های شاد منه...چادرم مشکیه ولی دل مرده نیستم...من محجبه ای دلشادم،چون خدا رو دارم...خداجونم ممنونم که دارمت،خدایا شکرت🤲😍 سلامتی وظهور امام زمان صلوات(اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
وای یه پسری از فامیل ها هم رفت خودشو انداخت تو اب دوروز پیش یه بچه 2ماهه هم داره باباباش بحث میکنه هی میگه خودمو میکشم هی چند بار جلوشو میگیرن ولی آخرش خودشو میندازه تو اب براش صلوات بفرستید خدا خودش همه رو به راه راست هدایت کنه
خدایا بخاطر همه چی هزاران بار شکرت شکرت شکرت الهم صل علی محمد و آل محمد 💗