2777
2789

من فکر کنم از خرداد ماه ۹کیلو کم کردم.

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اول مهر بیا تاپیک بامداد خمار 

                      👑سرگروهه سبززززز👑.                      تاریخ شروع رژیم 99/3/30 وزن اولیه ی اولیه 103😕              وزن همراه شدن با تاپیک 87😢😢😢                       وزن فعلی  66 😅😅😅 وزن هدف 65😍      خاستن توانستن است💪💪💪 فقط کافیه ی بار برای همیشه اراده کنی و بهترینا رو واسه ی خودت رقم بزنی با تاپیک بامداد خمار عزیز همراهم و ازش ممنونم👙👙

حداقل هفته ایی دوروز پیاده روی دو الی سه ساعته داشته باش ورزشای شکمی انجام بده پلانک و دراز و نشست حلقه.

پودرزیره ولیمو رو هر روز بخور.نون اصلا نخور نان جو خواستی بخور .ماست و کدو قبل خواب دو سه قاشق بخور

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
حداقل هفته ایی دوروز پیاده روی دو الی سه ساعته داشته باش ورزشای شکمی انجام بده پلانک و دراز و نشست ح ...

نون اخه نخورم گشنم میشه معدم درد میکنه برنج چی اونم نخورم؟وای چه سخت خدااا☹

نون اخه نخورم گشنم میشه معدم درد میکنه برنج چی اونم نخورم؟وای چه سخت خدااا☹

برنج بخور ولی بدون روِن ته قابلمه هم پودرزیره و کنجد بریز ک بخوری 

کلا برنج کم درست کن من ی لیوان درست میکنم  ک زیاد نخورم بیشترشو برا شوهرم میریزم.نان جو بخور خیلیم خوشمزه اس.

مورد علاقه هام:یوگاو مدیتیشن🧘‍♀️کتاب📚کوهنوردی🏔پیاده روی با ی دوست👭صدای هو هوی بادوبارون و رعد وبرق🌩🌧طبیعت بعداز زدن بارون🏕طلوع و غروب خورشید🌄🌅صدای جغد و کلاغ و جیرجیرک و پارس سگ و صدای الاغ و زنگوله ی گله🦗🐩🦉🐦‍⬛بوی گل و چمن و درخت🌹🌳بوی قهوه☕️راه رفتن بدون کفش وجوراب روی چمن🦶🦶دلخوشیا کم نیستن کافیه با دقت بهشون فکر کنیم و اهمیت بدیم و ببینیم🧚‍♀️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز