حرفهات متینه عزیزم، اما این:
به نظر خود من شام میخوریم حتما ظرفشو بسوریم
چون خودم دوست دارم عروسمون همینجوری باشه
من خودم بارها گفتم به اندازه زحمتی که میدیم باید جبران کنیم.
حالا یا با کار، یا هدیه، یا دعوت مجدد.
بهتر نیست یک جور دیگه فکر کنیم تا راحت تر زندگی کنیم؟
مثلا حالا خانواده برادرمون رو دعوت کردیم، ما هستیم، خواهرهامون، خاله هامون، دخترخاله هامون، افراد صمیمی دور و برمون. بعد به عروسمون بگیم شما بفرمایید، ما خودمون می شوریم؟
هم زیاد قاطی نشدیم که بعدا مشکل ساز بشه برامون و هم اینکه حالا یک ظرف کثیف کرده اون بیچاره.
بابت یک لقمه نونی که به کسی میدیم ازش انتظار نداشته باشیم بیاد دو ساعت ظرف بشوره.
دوست نداریم، دعوت نکنیم.
این باید توی فرهنگ ما جا بیفته.
خود من هم برادر دارم و علاوه بر عروس بودن، فامیل همسر هم محسوب میشم.
ما دلمون میخواد مهمونی بگیریم و برادرمون رو ببینیم و همه دور هم جمع باشیم.
عروسمون هم به احترام خواست ما میاد.
بعد بخواهیم وایسته ظرف هم بشوره؟
خوب خونه خودش که راحت تر بود.
بگذاریم به عروسمون خوش بگذره تا هر وقت دعوتش می کنیم دلش بخواد بیاد، نه که بگه باز میخوان دور هم باشن، مجبورم برم، مجبورم هم وایستم کلی ظرف بشورم.
متقابلا خونه اش هم رفتید، اگر دیدید صمیمی هست و محبت داره، محبت کنید و کمک کنید.
اگر هم محبت نداره، شما هم توی دست و پاش نرید.