2777
2789
عنوان

صمیمیت ممنوع

| مشاهده متن کامل بحث + 394982 بازدید | 1784 پست

شوهرم بعداز ۸سال زندگی مشترک بلد نیس سک۰۰س کنه مثل حیوان میپره بمن اصلا منو اماده نمیکنه  منم اصلا سردمیشم و هیچ لذتی نمیبرم هرچی هم بهش گفتم اصلا فایده نداره بلد نیس نمیخاد بی اهمیته اصلا درک نمیکنه  کله شق و سخته جدیدا یه اخلاق  بد دیگه ای هم پیدا کرده  تو ماشین شیشه رو میده پایین هی تف میکنه تو ۵دیقه ۵۰بار تف میکنه  حرصم میگیره مردم روز بروز  شخصیتشونو پرورش میدن این  روزبروز  تهوع اور میشه  بعد از ۲۰روز رفتیم بیرون  دوری تو شهر بزنیم  تا نشستیم تو ماشین شروع کرد تف کردن منم اعصابم خورد شد برگشتم خونه سریع  قبلام بهش گفته بودم حتی دعواهم کردم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام بانو آرتمیس 💕 شما مسائل مذهبی و خیییلی عالی تفسیر میکنین  به همین خاطر این سوال من و هم ...

سلام خوبین 

منم دارم کتاب چهاراثر از فلورانس رو مطالعه میکنم،،، 

ایشون همش تاکید براین دارن ک از آنجایی ک خداوند عاری از هر گونه بدی وصفت های زشت و.نامهربانی هستن  ،و انسان آفریده ی خدای بدون عیب و نقص و مهربانه

برای اینکه بتونی ب رشد معنوی برسی و ضمیرخوداگاه معنوی ب روح خداوند وصل بشه و در راستای ارده ی خدا قرار بگیره انسان باید روحشو از تنفر بدی نامهربانی کینه و حسد دور کنه،،، چون معتقده ک او مخلوق یک خالق بی عیب و نقصه،،، 

بعد گفته ک حتی ب کسایی ک بهت بدی میکنن با مهربانی رفتار کن و با روح معنوی اونا ارتباط برقرار کن 

بعد اینکه ما بخواهیم دوری کنیم و صمیمی نباشیم و نامهربان باشیم ب نظرتون در تضاد نیست؟ 


خدای من🌼تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میجویم 
سلام خوبین  منم دارم کتاب چهاراثر از فلورانس رو مطالعه میکنم،،،  ایشون همش تاکید براین د ...

عزیزم صمیمیت زیاد باعث رد و بدل یه حرفایی میشه که همون روح معنوی مون ارامش داره

من به شخصه این  و توی زندگیم تجربه کردم

وقتی صمیمی میشم خیلی راحت اجازه میدم بیان توی حریمم

مثلا اون یه چی میگه من یه چی دیگه اخرم حرف ادامه دارمیشه تا  میرسه دوباره میگه حالا داداشت اون دختره رو نگرفت؟ حالا چرا داداشت اونو انتخاب کرده و وارد مسایل جزیی میشه و تیکه انداختن

ولی وقتی زیاد وارد گفتمان هاشون نشیم به خودمون ختم نمیشه

درواقع این صمیمیته باعث میشه طرف از درو دیواربزنه تا برسه به مسایل  خصوصیت  و دراخر ضربه به روح و روانت 

شما هم متقابلا یه چی میگی  طرف ناراحت میشه و روح معنویشون اسیب میبینه و...


تیکر روز کنکوره..... کنکوری که قرارهست منو به آرزوهام برسونه😊

ما با خانواده همسرم در یک ساختمان هستیم البته دو طبقه فاصله داریم، دیروز نکاتی که در این مورد تو تاپیک باورها مطرح کرده بودید رو خوندم و خیلی استفاده کردم، البته من خدا رو شکر بسیاری ش رو رعایت می کردم، مثل هفته ای یکبار با دعوت رفتن و بعضی اوقات باز نکردن در. اما فکر میکنم اگر در آینده خدا بخواد و بچه داشته باشیم باید بیشتر مراعات کنم که صمیمیت ایجاد نشه. چون با اینکه خانواده همسرم بسیار مهربون و خوبند اما قبلا دیدم که صمیمیت نتیجه خوبی نداره و آرامش و احترام انسان رو کم میکنه.

گفت آسان گیر برخود کارها کز روی طبع ‌/ سخت میگیرد جهان بر مردمان سخت کوش
عزیزم صمیمیت زیاد باعث رد و بدل یه حرفایی میشه که همون روح معنوی مون ارامش داره من به شخصه این &nbs ...

ممنونم از پاسخت خب واقعا باید چکار کرد

خدای من🌼تنها تو را میپرستم و تنها از تو یاری میجویم 
واقعا همینطوره ،اکثراین حقوق می تونند توشرایط ویژه اهرم فشاربشندتودست اقایون وبوسیله اون اختیارات هم ...

سلام به همگی نظر ایشون محترم اما همه از اول خوب و عاقلن و دوراز جون آدم احمق نیست که بخواد بره با آدم بد وصلت کنه همه اول خوبن اما تو شرایط هست که خود واقعیشونو نشون میدن و متاسفانه شرایط دادگاهها هیچکدوم به نفع زن نیست پس خودمون باید عاقلانه رفتار کنیم تا مجبور نشیم حقمونو بعدا با التماس و تهدید بگیریم.

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ
ممنونم از پاسخت خب واقعا باید چکار کرد

به نظر من تو هر چیزی حد اعتدال رعایت شه

نه اینکه اخمو واردشیم نه اینکه نیشمون باز باشه

نه اینکه خودمونو بگیریم و محل نزاریم تو خودمون باشیم

نه اینکه تا چیزی ازمون نپرسیدن وارد بحث بشیم و نظر بدبم

به نظر خود من شام میخوریم حتما ظرفشو بسوریم

چون خودم دوست دارم عروسمون همینجوری باشه

تیکر روز کنکوره..... کنکوری که قرارهست منو به آرزوهام برسونه😊
سلام به همگی نظر ایشون محترم اما همه از اول خوب و عاقلن و دوراز جون آدم احمق نیست که بخواد بره با آد ...

مظلومترین مردها درشرایطی که اختلاف پیش بیاد شمری می شند براخودشون من موارد اینجوری زیاد دیدم واقعا همینطوره که شمامی فرمایید تمام قوانین به نفع اقایون هست قوانین مامرد سالارانس

مقصر ما هستیم با پالس های اشتباهی که میدیم به دیگران. دیگران اول مارو مزه میکنن، بعد متلکشون رو میند ...

سلام بانو امیدوارم حالتون خوب باشه خوشحالم بازم میتونم باهاتون هم کلام شم

دوست داشتم کلی از اتفاقات خوبم بگم اما حوصلتون سر نمیبرم ...من صمیمیتی با مادرشوهرم اسنا ندارم...در جریان زندگی من هستین دیک همسرم ی کار پیدا کرده مستقل شدیم اما مادرشوهرم ی دعوای بزرگ راه انداخت ک من براش کار نمیکنم.من ب حد توانم میتونم کمک بدم و دادم واقعا بی انصافی کرد انتطار داره اول برم خونشو اب و جارو کنم بعد مال خودمو من نمیتونم ...ب مادرمم گله کرده و کفته علاوه بر کار نکردن با ما مث غریبه ها رفتار میکنه و نمیجوشه و من اگر اینطوری هستم تونستم این ندت اینجا دوام بیارم...حالا ازتون میخوام کمک کنید ک ازین ب بعد برم کمک اصلا تازه هنوزم قهره باهام منم تمایلی ب ارتباط ندارم کلا شرایط سختی دارم ک زندگی خودمم زیر سلطه برده.....دوستان اگ پیشنهادی دارین ممنون میشم کمک کنید



ی صلوات‌برای حاجتم‌میفرستی ممنون
سلام عزیزم. آره. کلا مبحث کار کردن روی خودمون هست برای اینکه با عدم صمیمیتمون دیگران را کنترل کنیم.

سلام بانو

من خواننده خاموش تایپیک من خودم را دوست دارم، بودم خیلی از شما یاد گرفتم

خودم رو آدم زرنگی می دونستم توی روابط با خانواده همسرم ولی حس می کنم بازم باید تجدیدنظر کنم توی رفتارم

من قبلا معلم آموزشگاه بودم وقتی بچه دار شدم دیگه نتونستم ادامه بدم یه کم از لحاظ مالی داره بهم فشار میاد چون دوست ندارم همش آویزون همسرم باشم الان هم دومی رو باردارم دارم فکر می کنم چطور می تونم درآمدزایی کنم توی خونه

الان که دارم این کلمات رو می نویسم کلمات و حرف ها بهم فشار میاره، انگار می خوام منفجر بشم من هیچ راهنمایی نداشتم توی زندگیم تا الان هرکاری کردم طبق نظر و علاقه ام بود خیلی ها در حقم ظلم کردن خیلی ها یکی از این افراد یکی از افراددرجه یک زندگیم که نقش زیادی توی تصمیماتم داشت الان که دارم نگاه می کنم به اون سال ها می بینم اون از قصد من رو بد راهنمایی می کرد تا ازش جلو نزنم اون ده سال ازم بزرگتر بود اون خیلی در حقم اجحاف کرد من خیلی جوون بودم و نمی فهمیدم بعد که توی یه موضوعی جلوش ایستادم از تکنیک حذف و بی اعتنایی نسبت به من استفاده کرد مثلا با مادرم می رفتیم خونه اش مهمونی اصلا به من نگاه نمی کرد انگار که من اصلا وجود ندارم ازش کینه به در دارم خودش رو ایزوله کرده حتی به پدر پیرش هم رسیدگی نمی کنه کلا انگار هیچ‌کس دیگه براش وجود نداره خیلی به خودش می نازه چون عضو هیات علمی هست حس می کنه از همه بالاتره وقتی لیسانس بودم توی همین دانشگاهی که من بودم درس می داد به من می گفت اصلا دوست ندارم کسی بفهمه تو فامیل منی ... من رو خیلی تحقیر کرد توی مدتی که باهاش در ارتباط بودم اما الان دیگه باهاش ارتباط ندارم ولی همچنان دوست دارم یه روزی بتونم باهاش تسویه حساب کنم اون من و برادرام رو خیلی عقب نگه داشت 

بانو شما رو تحسین می کنم به خاطر سخت کوشیتون من ۳۵ ساله هستم و دو ترم دارم تا ارشد دومم رو تموم کنم دوست دارم دکتری بخونم دوست دارم برای خودم کسی باشم خوشبختانه در انتخاب همسرم شانس آوردم و کسی که در شان خودم هست رو انتخاب کردم به تمام معنا انتخاب چون خودم پیشنهاد  دادم به همسرم البته بگم که همسرم آدم با ظرفیت و با تحصیلاتی هست و کاملا با جنبه خوشبختانه


سلام بانو ارتمیس عزیز و همه دوستان  یه سوال دارم اگه کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم من د ...

سلام دوستان.

ببین عزیزم، تمیزی خونه، درست یا غلطش، درفرهنگ ما به عهده خانم هست.

و متاسفانه اگر خونه در یک حد معقول مرتب نباشه، کارهای خانم خونه به چشم نمیاد.

چون خانم های اطراف، که فقط خونه دار هستند، مدام این قضیه را بولد می کنند.

مخصوصا اگر ببینن یک خانم دیگه میخواد برخلاف جهت آب شنا کنه و دستاوردهای دیگه هم داشته باشه.

پس خونه و زندگیت در اولویت هست.

بعد به درست برس.

اگر نه نمیگذارند روی آرامش رو ببینی.

پس با برنامه و مدیریت کار کن، و صد البته بهت فشار زیادی هم میاد.

همیشه در زندگی اهم و مهم کن و ببین چی به چی می ارزه.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
سلام بانو ارتمیس عزیز و همه دوستان  یه سوال دارم اگه کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم من د ...

شما نمیتونی دیگران رو عوض کنی.

فرهنگ و بافت خانوادگی رو هم نمیتونی نادیده بگیری

از طرفی هم نمیشه چشممون رو روی آرزوها و رویاهامون ببندیم.

یک مدت قابل اغماض هست، اما نه برای همیشه.

بهت پیشنهاد میکنم اول هفته برای کل هفته برنامه غذایی بریزی.

خریدهارو به همسرت واگذار کن.

خورشت هات رو دو وعده ای درست کن.

برنجت رو تو پلوپز بریز.

ظرف کمتر کثیف کن و اگر کردی بلافاصله بشور تا وقت کمتری بگیره.

سعی کن دور و برت رو تمیز نگه داری تا اینکه بخوای همش تمیز کنی.

یکم از ایده آل بودن همه چیز دست بردار.

برای بچه ات یک فضای امن بازی درست کن و وسایلاشو بریز جلوش.

از خونه بچه دار انتظار نمیره زیاد تمیز باشه.

از همسرت توی غذا دادن به بچه ات استفاده کن.

به مهمون های سرزده زیاد رو نده.

اومدن بچه رو بده دستشون و برو بخواب، یا دوش بگیر. یا کارهات رو بکن.

دیگه براشون زمان نگذار که پا به پاشون بشینی.

بده اونها غذاش رو بدن.

هم اونها با بچه بازی می کنن، هم شما به کارت میرسی، رفتن هم وقت داری درس بخونی.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
یه مورد دیگه هم هست  ما چندوقت پیش رفتیم خونشون واسه نهار البته خودشون اصرار کردن و همسرم گفت ...

هیچی.

توجه نکن.

حرف، حرف میاره.

کسی که اینقدر بی منطقه، جوابش ندی بهتره.

اصلا شرایطی ایجاد نکن که بیان پیشت گله کنن مدام.

خوشا راهی که پایانش تو باشی...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792