سلام بانو ارتمیس عزیز و همه دوستان
یه سوال دارم اگه کسی میتونه راهنماییم کنه ممنون میشم
من دارم واسه کنکور ارشد میخونم
البته ماه قبل کنکور دادم قبول نشدم یعنی ازمایشی دادم
ولی امسال میخوام درست بخونم و اگه خدا بخواد رتبه بشم
منتها مشکلی که هست نامنظمی خونه مونه
بچه کوچیک دارم و باید اسباب بازیهاش وسط باشه تا سرگرم شه و من بتونم بخونم
یا گاهی ظرفام میمونه
البته خودمم همیشه کسلم
همسرمم اجازه نمیده کارگر بیاد یا حتی دخترم و بزارم جایی و خودم روزی چندساعت بخونم
خانواده همسرمم یه عادت بد دارن که بدون خبر دادن میان خونمون و وقتی میان مادرشوهرم میخواد کمک کنه و ..
اون لحظه شاید چیزی نگه و لی دفعه بعد که همو ببینیم شروع میکنه از کار کردن و خونه تمیزز کردن و مثال زدن میگه و غیر مستقیم میگه کارهاتو نکردی
به نظر شما من باید چیکار کنم چطوری رفتار کنم؟
وقتی میخوام خونه رو تمییز نگه دارم دیگه نمیرسم بخونم چون دخترم بد غذاست و کلی از وقتم و میگیره
قبلا که تاپیک های بانو رو خوندم خیلی از صنیمیتم و کم کردم حتی رفت و امدمونم خداروشکر کم شد
بارها شده ما خونه نبودیم و اومدن زنگ زدن ما برگشتیم همسرمم تذکر داده که قبل از اومدنتون زنگ بزنید که خونه باشیم ولی تاثیر نداشته
اهان یه اخلاق دیگه ای هم مادرشوهرم داره هرجا میره دقت میکنه و حتی سرک میکشه ببینه خونشون تمیزه یا نه
مثلا زن داداشش تمییز نبوده میگفت من میخوام برم باهاش دعواکنم بگم چرا شلخته ای خترت بزرگه زشته چرا خونه رو به خود نمیگیری ؟🤭
وقتی نظر منو خواست گفتم شما نگو ناراحت میشه ازتون
همسرمم گفت از شما نیست این حرفا
خلاصه اینجوریه اخلاقیاتس
میشه راهنماییم کنید