2777
2789
عنوان

«شعر۶»

| مشاهده متن کامل بحث + 21507 بازدید | 3223 پست
ممنون بانو شما تعریف کنین پس حتما خوبه😍💖💖💖

فقط ادبیات واسه اون بیت وزن رو سنگین میکنه بجاش بزار به ابیاتم...همین 

بقیه حیلیییییی عالیه

تعطیل🚫                                                                                 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط ادبیات واسه اون بیت وزن رو سنگین میکنه بجاش بزار به ابیاتم...همین  بقیه حیلیییییی عالیه

اشتباه تایپیه بانو الان دیدم☺ 

منظورم همون ابیاته ... 

ممنون لطف دارین 😘

تبسمی از تو مرا کافیست تا از هیچ به همه چیز برسم🌟 
اشتباه تایپیه بانو الان دیدم☺  منظورم همون ابیاته ...  ممنون لطف دارین 😘

شاعر بودی و رو نمیکردی😄😄😄

تعطیل🚫                                                                                 
@narngk   @__delaram__   @nafas1997   @nafasam1370   @نوشابا &n ...

سلام عشق

من مجردم یه دختر مجرد نمیتونه بچه داشته باشه مریم مقدس که نیستم   انگشتی که درد نمیکنرو گزارش نمیزنن  طرف دماغش قد بادمجون کشک بادمجونه استوری میزاره خدایا مرسی بابت اینهمه زیبایی چش حسودا کور   پولی که ازم گرفده بودی۳ سال پیش خوردی پس نِدادی الان با اون ۵۰ هزار تومن الان جوراب نوک سوزنیم نمیتونم بخرم پولِمو دادی دادی نِدادی طرفم نِیا نِیا وگرنه جرد میدم  نون و پنیر و گِووجه پست میزارم به تَو چه   عاشق تاپیکای جنجالی دیدی تگم کن عین جن بو داده میام  هرکی با اول اسمم تو تاپیکام مشکل داره نِیاد نِیا مگه شلواردو گرفدم التماسد کردم که بیای تو تاپیکم عرض اندام کنی 
امصاتون لایک داره ☺

دقیقا مخصوصا اون جمله آخرشون👌

من همیشه امضاشون رو‌میدیدم یه جوری میشدم میگفتم تو دلم چرا انقد بدبینی و ....ولی مدتیه به این باور رسیدم که واقعا جمله آخرشون درست میتونه باشه 👌

...

دقیقا مخصوصا اون جمله آخرشون👌 من همیشه امضاشون رو‌میدیدم یه جوری میشدم میگفتم تو دلم چرا انقد بدبی ...

منم همون تیکه آخرش رو گفتم 😃 آدم بعد یه مدت بودن تو نی نی سایت؛ به این باور میرسه👌👌

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

منم همون تیکه آخرش رو گفتم 😃 آدم بعد یه مدت بودن تو نی نی سایت؛ به این باور میرسه👌👌

چقد هم فهمیدنش دردناکه ....

.تمام باور و اعتماد آدم نابود میشه 

حس یه خلا تو وجودم میکنم 

کجا بگردم دنبال باورام 

دنبال اعتمادم ...فکر اینکه همه اونی نباشن که نشون میدن عذاب آوره یاسمن جان 

....

😢😢

...

چقد هم فهمیدنش دردناکه .... .تمام باور و اعتماد آدم نابود میشه  حس یه خلا تو وجودم میکنم  ...

خیلی سخته منم دقیقا در مورد دوتا از کاربرای اینجا همین حس و دارم 😕😕😕 

فرزند ایران و جان فدای میهن 🥀💔 جمله ای که اندوهی سخت به قلبم می آورد.... بله من منطقی تصمیم میگیرم و با احساساتم برای تصمیمی که گرفتم عزاداری میکنم🙂😕 کتاب، شعر، موزیک و فیلم حالمو خوب میکنن🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز