2777
2789
عنوان

«شعر۶»

| مشاهده متن کامل بحث + 21507 بازدید | 3223 پست
آره هشت تا نه دیر اومدی سوا کردن بردن 😂😂 اله باشیوا دولانیم ناراحت اولما الان ریپ الرم بیلوه💓💓

نینیم باجی تگ ده المدوز کوتارب گدیب

تویدان سورا ناقارا خوش گلیبسن گول اقا

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مصرع امروز "ترسم که تو هم یار وفادار نباشی " ساعت ۶ تا ۹ میزارم تا دوستان فرصت کافی برای نوشتن د ...

تگم نکردن هییییچ ،این چه تنطیم ساعتیه شاید یکی نتونست بیاد من معمولا صبا بیرونم دنبال کارام اصلا نمیتونم بیام😐😐😐😐

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊
جانیم منیم ناراحت اولوب کوسمه منن اولرممم 😢😢😢

یووووخ سن یووووخ دغلارام😭😭😭😭

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊
تگم نکردن هییییچ ،این چه تنطیم ساعتیه شاید یکی نتونست بیاد من معمولا صبا بیرونم دنبال کارام اصلا نمی ...


ازاین ببعد من تگت میکنم جان جانان ❤❤

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤

عزیزترینم!

هر حرفی را

با همه کس نمی‌توان گفت...

آدم را متهم می‌کنند به جنون،

به زنجیری بودن...

خوب است کسی باشد که حرف‌ِ آدم را بفهمد...

خوب‌تر این است کسی باشد که ناگفته های آدم را بفهمد‌...

و چه بگویم از شما؟

که برای منِ دیوانه

خوبید و خوب ترید و خوب تر از خوب...❤❤❤


از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
دردهای من جامه نیستند تا ز تن در آورم چامه و چکامه نیستند تا به رشته ی سخن درآورم نعره نیستند تا ز ...

عشق آن است
که یوسف بخورد شلاقی
درد تا مغز و سر جان زلیخا برود !

🔻علی_عدالتجو
‌‎

...

 صبر کن چشم من از دیدن تو سیر شود بعد برو


یا که دل پای غمت بسته به زنجیر شود بعد برو



شعله ی عشق تو افتاده به ناگاه برین خانه دل


صبر کن لااقل این شعله زمین گیر شود بعد برو



دل محنت زده ام منتظر گوشه ی چشمی از توست


نگهی تا دل من بسته و درگیر شود بعد برو...

ازاین ببعد من تگت میکنم جان جانان ❤❤

هیشکی منو دوس نداره😭😭😭😭 من گفتم اگه از ققنوس 700 بیام ب ترنم همه یادشون میره منو

ه چند ققنوسم دوس نداشتین😭😭😭😭

🌺برای سلامتی وظهور آقا امام زمان عج صلوات🌺خدایا از اون شادیا که ناخودآگاه آدمو به سجده میندازه به همه‌مون بده. 😊💚  صد سال دیگه من،تو،او.... هیچ کدوم نیستیم،باورت میشه؟....کاش مهربون باشیم💔❤‏چقدر قشنگه این دعا که میگه:وَلا تُعَنِّنی بِطَلَبِ ما لَم تُقَدَّرلی فیهِ رِزقاً[خدای خوبم در جستجویی انچه برایم مقدر نکرده ای، خسته ام نکن]🙌💙🙏استادی می‌گفت:اگر تو کسی را ملاقات کنی و قلبت بکوبد، دستانت بلرزد و زانویت سست شود، این عشق نیست! وقتی تو محبوبت را می‌بینی آرام می‌شوی. نه دلهره‌ای، نه تلاطمی...💗💓💚😊

بگو به عقربه ها موقع دویدن نیست

که شب همیشه برای به سر رسیدن نیست


به خواب گفته ام امشب که از سرم بپرد

شبی که پیش منی وقت خواب دیدن نیست


من از نگاه تو ناگفته حرف می خوانم

میان ما دونفر گفتن و شنیدن نیست


برای من قفس از بازوان خویش بساز

که از چنین قفسی میل پرکشیدن نیست


تو آسمان منی ! جز پناه آغوشت

برای بال و پرم وسعت پریدن نیست ❣❣❣

از سخن چینان شنیدم آشنایت نیستم 🖤❤ خاطراتت را بیاور تا بگویم کیستم ❤🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز