2777
2789
با ۱۰۰ هزار تومن فقط میتونی عرضه اولیه بخری اگه بخوای سهم دیگه ای بخری حداقل مبلغ سفارشت باید ۵۰۰ هز ...

جدی؟؟ 

آخه باید میرفتم احراز هویت که کلا ناامید شدم ولش کردم. 

شما هیچی سود کردین؟ کدوم کارگزاری؟ 

میشه ماهانه به پول در بورس مثلا اضافه کرد؟ 

🌼🍀اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتماً اونقدر لیاقت داری که به خواسته ات، یا حتی به بهتر از اون برسی!   (متعهد❤️👩‍❤️‍👨)                  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من میخوام با صدهزارتومن وارد بورس شم، بنظرتون خیییلی کمه؟؟  یکماهه بیخیال شدم بخاطر کم بودنش🤕

حداقل سقف معامله ۵۰۰ تومن مگه اینکه عرضه اولیه بیاد اونم اگه قیمتش زیر صد باشه میتونی بخری

باهاش عرضه اولیه بخر. فردا بخر ۲۰ هزار

چون پولم کم بود بیخیال شدم و هنوز نرفتم واسه احراز هویت

کد10 رقمی واسم اومد ولی نرفتم دیگه

شما کدوم کارگزاری پیشنهاد میدین؟ بااین مبلغ کم

🌼🍀اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتماً اونقدر لیاقت داری که به خواسته ات، یا حتی به بهتر از اون برسی!   (متعهد❤️👩‍❤️‍👨)                  

تورو خدا به من بگین اگه ۱۷میلیون تو بورس سهام بخریم البته عرضه اولیه سودش چقد میشه

عرصه اولیه ماهی یکی دوتا اگه بیاد اونم خیلی مبلغ پایینه این مبلغ واسه عرضه اولیه خیلیه

۲تومن خوبه بنظرت عزیزم واس صندوق بذارم

برای صندوق دارا دوم میگی؟

فکر کنم سقفش ۵ میلیون باشه داری همون ۵ میلیونو بزار جالب باید باشه همه پالایشیا تو دارا دوم

#زن ناموس نیست    در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا، سرها بریده بینی، بی‌جرم و بی‌جنایت.
چون پولم کم بود بیخیال شدم و هنوز نرفتم واسه احراز هویت کد10 رقمی واسم اومد ولی نرفتم دیگه شما کدو ...

کارای احراز و کد بورسیتون رو انجام بدید

خدا ان شاءالله پول تو دستتون میزاره

 تاپیک های آموزشی بورس😊 فقط در تاپیک های اقتصادی🧐 آقا هستم🙏
بستگی به عرضه اولیه ای که میخری داره بعضیا نمیتونن حجم مبنا رو پر کنن و با اینکه آخرین معاملاتشون نو ...

مرسی عزیزم که راهنمایی کردی ، می‌خوام نظری بگی ک مثلا سهام خوبی بگیرم سودش چقد میشه مثلا 

می‌خوام ببینم بانک به صرف تره یا بورس

ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792