با ۱۰۰ هزار تومن فقط میتونی عرضه اولیه بخری اگه بخوای سهم دیگه ای بخری حداقل مبلغ سفارشت باید ۵۰۰ هز ...
جدی؟؟
آخه باید میرفتم احراز هویت که کلا ناامید شدم ولش کردم.
شما هیچی سود کردین؟ کدوم کارگزاری؟
میشه ماهانه به پول در بورس مثلا اضافه کرد؟
🌼🍀اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتماً اونقدر لیاقت داری که به خواسته ات، یا حتی به بهتر از اون برسی! (متعهد❤️👩❤️👨)
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چون پولم کم بود بیخیال شدم و هنوز نرفتم واسه احراز هویت
کد10 رقمی واسم اومد ولی نرفتم دیگه
شما کدوم کارگزاری پیشنهاد میدین؟ بااین مبلغ کم
🌼🍀اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتماً اونقدر لیاقت داری که به خواسته ات، یا حتی به بهتر از اون برسی! (متعهد❤️👩❤️👨)