مهلا55 مدیر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 عنوان بورس 💚 | مشاهده متن کامل بحث + 632 بازدید | 56 پست لطفا کساییک تو بورس فعالن یسهم خوب معرفی کنن بخرماز فردا سود بده 1399/05/12 | 17:49 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهلا55 مدیر استارتر عضویت: 1396/07/01 تعداد پست: 11936 نا امید چرا؟ من چون زیاد پول نداشتم فقط عرضه اولیه هارو میخریدم بله چون بیشتر سهمای پرتفو ... یسوال...عرضه ها فقط تا ۲۰۰ درصد رشد میکنن؟ یا بیشتر
ohio عضویت: 1397/06/27 تعداد پست: 3584 دارا دوم کی هست زمان دادن آخر مرداد عرضه میشه با تخفیف دولتی برای هر کد بورسی حقیقی تا حداکثر ۵ میلیون تومنباید فوق العاده باشه سودش #زن ناموس نیست در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا، سرها بریده بینی، بیجرم و بیجنایت.
طلا۱۰میلیونی عضویت: 1399/04/18 تعداد پست: 1378 زمان دادن آخر مرداد عرضه میشه با تخفیف دولتی برای هر کد بورسی حقیقی تا حداکثر ۵ میلیون تومن باید فو ... مرسی عزیزم از راهنماییت
پرندگان عضویت: 1398/07/17 تعداد پست: 5014 😂😂😂😂 چ دعای شیکی 😍😍مرسی عزیزم خدا از دهنت بشنوه 😀😀😘😘الهی آمین کتاب خون های گلم کتابزندگی پس ازمرگ رو اگه نخوندین حتما بخونین😍
شاناجان عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 717 خوب بستگی داره که چه سهمی رو بخری مثلا من اواخر فروردین بود فک کنم که شستا رو خریدم و تا امروز ۵۳۰ ... دارم یاد میگیرم گلم ایشالله که میتونم بهترین سودو میکنم ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست
سایه307 عضویت: 1392/10/14 تعداد پست: 23340 نه عزیزم محدودیتی نداره تو پست قبلیمم گفتم شستا رو اواخر فروردین خریدم و ۵۳۰ درصد سود کرده ۳ میلیون ... سلام ب نظرتون الان هم خوبه شستا بخریم یا سود خودشو کرده دیگه؟ بعضی دردا مثل چایی میمونن....!!!شاید سرد بشن !اما تلخ باقی میمونن...!!!!❤️😍 سال ۱۴۰۱ب آرزوم رسیدم 😍❤️
همه_هستی_من_رومینا عضویت: 1393/02/29 تعداد پست: 7059 با ۱۰۰ هزار تومن فقط میتونی عرضه اولیه بخری اگه بخوای سهم دیگه ای بخری حداقل مبلغ سفارشت باید ۵۰۰ هز ... تحلبل ها رو چطوری یاد بگیریم محتاجم به دعا
سایه307 عضویت: 1392/10/14 تعداد پست: 23340 شستا عالیه برای بلند مدت اصلاح خواهد داشت ولی واقعا سهم ارزشمندیه من چند بار خواستم اضافه کنم ولی ... ممنونم عزیزم بعضی دردا مثل چایی میمونن....!!!شاید سرد بشن !اما تلخ باقی میمونن...!!!!❤️😍 سال ۱۴۰۱ب آرزوم رسیدم 😍❤️
شاناجان عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 717 شستا عالیه برای بلند مدت اصلاح خواهد داشت ولی واقعا سهم ارزشمندیه من چند بار خواستم اضافه کنم ولی ... سلام عزیزم الآنم خوبه شستا رو بگیریم ؟ یکشنبه باید اقدام کنیم ؟ ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست
شاناجان عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 717 سلام میگن قراره اصلاح داشته باشه ولی زمانشو نمیدونم من خودم دیروز سفارش زدم ولی متاسفانه فقط ۵ دقی ... ممنونم عزیزم به نظرت تا ۵میلیون چقد بخرم ؟ اولین بارم هست، ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست
شاناجان عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 717 ینی چی "تا ۵ میلیون چقد بخرم" ؟🤔🤕 منظورم این که ۵میلیون دارم چقد سهم بخرم؟😥 ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست
شاناجان عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 717 خوب باید تصمیم بگیری که میخوای تک سهم باشی یا چند تا سهم بخری؟ پیشنهاد میکنم تک سهم نباشی چون ریسکه ... میخوام چند تا سهم بخرم خداو شکر صبورم برا بلند مدت میخوام ترس من از مردن دیدن دوباره ی آدمایه این دنیاست