با ۱۰۰ هزار تومن فقط میتونی عرضه اولیه بخری اگه بخوای سهم دیگه ای بخری حداقل مبلغ سفارشت باید ۵۰۰ هز ...
جدی؟؟
آخه باید میرفتم احراز هویت که کلا ناامید شدم ولش کردم.
شما هیچی سود کردین؟ کدوم کارگزاری؟
میشه ماهانه به پول در بورس مثلا اضافه کرد؟
🌼🍀اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتماً اونقدر لیاقت داری که به خواسته ات، یا حتی به بهتر از اون برسی! (متعهد❤️👩❤️👨)
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
چون پولم کم بود بیخیال شدم و هنوز نرفتم واسه احراز هویت
کد10 رقمی واسم اومد ولی نرفتم دیگه
شما کدوم کارگزاری پیشنهاد میدین؟ بااین مبلغ کم
🌼🍀اگر اونقدر شجاع بودی که شروع کردی، و اونقدر قوی هستی که داری ادامه میدی، پس حتماً اونقدر لیاقت داری که به خواسته ات، یا حتی به بهتر از اون برسی! (متعهد❤️👩❤️👨)