2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 610 بازدید | 101 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچکس اینو دوس نداره، ولی بر حسب شرایط ما روزانه بیرونیم و .... و غالبا اینطورن.

تو اینکه ۴ ساعت تو یه اتاق با چندین نفر حبس باشی رو با روزای عادی یکی میدونی؟؟؟؟

خیلی از داوطلبا کرونا دارن و نمیگن چون داوطبین دکتری ک گفتن اصلا بهشون توجهی نشد و خیلی دیر برگذار کردن کنکورو براشون


اصلا مقایسه خوبی نبود

فمینیست هستم
هیچکس اینو دوس نداره، ولی بر حسب شرایط ما روزانه بیرونیم و .... و غالبا اینطورن.

نه اصلا من تا سر کوچه هم نمیرم از ترس کرونا حالا برم کنکور بدم کرونا بگیریم خودمو خانوادمو بدبخت کنم

اره دکتری رو شنیدم ولی کنکور سراسری واقعا نمیتونه اینطوری برگزار بشه

دکتری هم کسی توقع نداشت اونجور برگزار شه ولی شد کنکور کنکوره همشون هم مهمه وقتی دکتری اونجور شد سراسری هم معلوم نیس چی بشه واقعا از همه طرف استرس دادیم

دکتری هم کسی توقع نداشت اونجور برگزار شه ولی شد کنکور کنکوره همشون هم مهمه وقتی دکتری اونجور شد سراس ...

وقتی می دونن دکتری اون طوری شد نباید اجازه بدن سراسری هم این اتفاق بیفته بعد همیشه قبل از کنکور این شایعه ها هست و بوده که تقلب می کنن حالا هرسال با توجه به شرایط فرق می کرد ولی ما که نهایی امتحان داشتیم بازرسی بدنی شدیم حتی یک وسیله ای داشتن که چک می کردن گوشی همراهمون نباشه 

نه اصلا من تا سر کوچه هم نمیرم از ترس کرونا حالا برم کنکور بدم کرونا بگیریم خودمو خانوادمو بدبخت کنم

شاید شما کاری در بیرون ندارید، ما که سرِ کار میریم چی؟ پدر بزرگوار یا همسر گرامی نمیرن سرِکار؟

تو اینکه ۴ ساعت تو یه اتاق با چندین نفر حبس باشی رو با روزای عادی یکی میدونی؟؟؟؟ خیلی از داوطلبا کر ...

۴ ساعت که کمه بزرگوار، ما تو اداره تو یه اتاق ۸ نفر هم داریم که با هم همکاری می کنند. 

یه عده درس نخوندن یا به هر دلیلی شلوغش می کنن.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792