چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اصندازمون دادن با ماسک و دستکش چهار ساعت تو گرما بدون کولر کیفیت ازمون رو میاره پایین
ماسک زدن یاعث میشه درصد اکسیژن کمتری برسه و خب مطمعنن تاثیرات منفی هم داره
من که عینکیم عینکم بخار میکنه یه دردسر جداست
عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))
تونظربده،شمااگه درس خون بودی،دنبال بهانه نبودی مینشستی درستو میخوندی ن نی نی سایت بچرخی رای جمع کنید ...
شما بیا نظر بده پس همینجور چشمت بستی رو هوا حرف میزنی هنوز نمیدونی مردم برای چی خواستار تعویق هستن فقط حرف میزنی تعویق بخاطر کرونا هست نه درس خوندن خدا صبر بده به اطرافیانت
میان تذکر میدن من که میرفتم امتحان نهایی هی ماسکمو در میاوردم مراقب میومد بهم تذکر میداد ماسکتو بزن انقدر هم سخت بود کلافه کننده بود حالا نهایی یک ساعت بود نهایتا
عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))
برا همین میگم حالا که قراره بهمن برن بزارین اذر کنکور بدن
عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))