2789
عنوان

کنکور

| مشاهده متن کامل بحث + 610 بازدید | 101 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تونظربده،شمااگه درس خون بودی،دنبال بهانه نبودی مینشستی درستو میخوندی ن نی نی سایت بچرخی رای جمع کنید ...

من با اجازت درسمو خوندم...الان هم فقط تست میزنم..دیگه خداییش هفته اخر کسی نمیشینه بخونه...فقط تست

البته اگه تا حالا کنکور دادی حتما میدونی اینارو



فمینیست هستم

اصندازمون دادن با ماسک و دستکش چهار ساعت تو گرما بدون کولر کیفیت ازمون رو میاره پایین 

ماسک زدن یاعث میشه درصد اکسیژن کمتری برسه و خب مطمعنن تاثیرات منفی هم داره

من که عینکیم عینکم بخار میکنه یه دردسر جداست

عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))
اصندازمون دادن با ماسک و دستکش چهار ساعت تو گرما بدون کولر کیفیت ازمون رو میاره پایین  ماسک زد ...

من ماسک نمیزنم ب هیچ وجه

ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨
تونظربده،شمااگه درس خون بودی،دنبال بهانه نبودی مینشستی درستو میخوندی ن نی نی سایت بچرخی رای جمع کنید ...

شما بیا نظر بده پس همینجور چشمت بستی رو هوا حرف میزنی هنوز نمیدونی مردم برای چی خواستار تعویق هستن فقط حرف میزنی تعویق بخاطر کرونا هست نه درس خوندن خدا صبر بده به اطرافیانت

واقعا اصلا رفتیم کنکور دادیم اونجا کرونا گرفتیم چی خابگاه چزور میخان بدن بهمون 

ولشون کن بابا

همینقدر متوجه نیستن تجمع برابره با مبتلا شدن

و اطرافیان هم از فرد مبتلا میگیره

و کل جامعه درگیر میشه




فمینیست هستم
من ماسک نمیزنم ب هیچ وجه

میان تذکر میدن من که میرفتم امتحان نهایی هی ماسکمو در میاوردم مراقب میومد بهم تذکر میداد ماسکتو بزن انقدر هم سخت بود کلافه کننده بود حالا نهایی یک ساعت بود نهایتا

عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))
میان تذکر میدن من که میرفتم امتحان نهایی هی ماسکمو در میاوردم مراقب میومد بهم تذکر میداد ماسکتو بزن ...

بره خفشه مگ اون قرارع کنکور بده

امتحان ندرسه نیس کنکوره بحث سرنوشته مگ الکیه

ناشنوا باش وقتی کهـ به آرزوهای قشنگت میگن محالهـ💘🍀✨
پس فقط الکی بریم کنکور بدیم تا کرونا بگیریم 😐

گفتن ترم بهمن باید برن ورودی ها جدید 

برا همین میگم حالا که قراره بهمن برن بزارین اذر کنکور بدن

عاشق شدن مثل گوش دادن به صدای پیانو توی یه کافه شلوغ می مونه،اگه بخوای به اون صدای قشنگ گوش کنی باید چشم هات رو ببندی از بقیه ی صداها بگذری و اون ها رو نشنوی,صدای خنده ها،گریه ها،به هم خوردن فنجون ها....تو واسم اون صدای قشنگ بودی که من به خاطرش هیچ صدایی رو نشنیدم:))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792