2789

رشته شیک و تمیزیه رسمی و و طرحی باشی با کسر بیمه و نالیات بدون سابقه کار ۴۲۰۰ حقوقت 

خصوصی کار کنی بسته به شهرتون ساعتی از ۱۰ تا ۳۰ تومن

ام ار کار کنی شیفت ۴ ساعته ۴۰۰

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
رشته شیک و تمیزیه رسمی و و طرحی باشی با کسر بیمه و نالیات بدون سابقه کار ۴۲۰۰ حقوقت  خصوصی کار ...

بازار کارش چ جوره ؟ پرستاری بازار کارش خوبه ولی خیلی سخته واسه زندگی متاهلی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بازار کارش چ جوره ؟ پرستاری بازار کارش خوبه ولی خیلی سخته واسه زندگی متاهلی 

بیکار نمیمونی اصلا

خصوصی کار کردنش سخته ولی رسمی باشی ۱۳۰ ساعت فوقش درماه 

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
در مورد رشته مامایی اطلاع نداری بازار کارش چ جوریه ؟ 

الان افتضاح اصلا سمتش نرو

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد

فیزیوتراپی و بینایی سنجی خیلی بهتره

بچهای هوشبری و اتاق عمل هم بیکلرن بعصیاشون

یا بدو فیزیو و بینایی یا رادیولوژی

پرستاری هم خوبه بعضیا دوست دارن من اصلا دوست نداشتم تو انتخاب رشته هم‌نزدم

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
به جز رادیولوژی اگ رشته ی دگه میدونی ک بازار کارش خوبه بهم بگو لطفا یکم تحقیق کنم در موردشون ببینم چ ...

نوشتم برات

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
فیزیوتراپی و بینایی سنجی خیلی بهتره بچهای هوشبری و اتاق عمل هم بیکلرن بعصیاشون یا بدو فیزیو و بینا ...

فیزیو اینا رتبه بهتری میخاد و اینکه فیزیو بینایی تو همه ی استانا رشتش نیست 

فیزیو اینا رتبه بهتری میخاد و اینکه فیزیو بینایی تو همه ی استانا رشتش نیست 

کدوم استانی؟؟حالا شما کنکور بده بعدش به اینا فکر کن الان درست بخون

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
هرمزگانم نمیخام خیلی استان های دور برم

بابا هرمزگان که پزشکی هم میاری،،موقع ما که میشد سال ۹۴

بچهای بومی با ۳۸۰۰۰قبول شدن

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
بابا هرمزگان که پزشکی هم میاری،،موقع ما که میشد سال ۹۴ بچهای بومی با ۳۸۰۰۰قبول شدن

الان نمیشه دیگ  خیلی تخمین رتبه فرق کرده همه قوی شدن درصد های پزشکی ۹۴ الان بزنی پیرا بهت میده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792