2789
بابا هرمزگان که پزشکی هم میاری،،موقع ما که میشد سال ۹۴ بچهای بومی با ۳۸۰۰۰قبول شدن

بالای ده هزار هیچ رتبه ی خوبی نمیشه اگ بشه حالا تعداد خیلیی کم دوتا نظام هم ک قاطی شده بدتر شده دیگ

الان نمیشه دیگ  خیلی تخمین رتبه فرق کرده همه قوی شدن درصد های پزشکی ۹۴ الان بزنی پیرا بهت میده& ...

اها

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

https://www.ninisite.com/discussion/topic/4786149/بیاین-چهل-نفر-شیم-واسه-همدیگه-دعاکنیم-تا-به-اذن-خدا-مستجاب-شن

😍💀✨یه خانوم شاد و پرانرژی😍                       یه صلوات مهمونم می‌کنی خواهری واسه حاجت تو دلمه😍😘توتاپیکهای باحال و خنده دار و عکس وغذا.عاشقانه عارفانه بی بهانه😛😂😂😂😂تگم کنید باتچکر                                😍 با افتخار ترکم و مذهبی 😍 از دادن عکس هم معذوریم😈😂😂                                                                                     آقا جریان اسم کاربری مو بهتون  بگم جونم واستون بگه که من هر اسمی صفتی لغتی نوشتم نشد آخرش اتفاقی مرحوم نوشتم شد😶.                                             راستی سوال قانون جذبی داشتین من هستم 👌💗〽️
سال پیش دو تومن بود راستش کلاس زیادیم نداره من جات باشم انقد میمونم تا پزشکی بیارم

والا من الان ۱۳۰ ساعت کار میکنم ۴۵۰۰ مییگرم 

اطلاع ندارید دل بقیه خالی نکنید

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792