2777
2789
عنوان

بورس 👌👌

| مشاهده متن کامل بحث + 1441 بازدید | 160 پست
واقعا چرا شستا منفی اصلا نمیخوره و یسره میره بالا؟ من ازش میترسم بیشتر 

بخصوص وقتی با صبا کامپیر میکنید ی واگرایی شدیدی میده قیمت یکی ازین دوتا درس نیست😂

 تاپیک های آموزشی بورس😊 فقط در تاپیک های اقتصادی🧐 آقا هستم🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون🌸 بیزحمت اینم جواب بدید🙈 من حدود۶تومن خودرو دارم ۴تومن فلزی ۴تومن پالایشی دو تومن ختوقا ...

بشخصه تا شستا یک اصلاح خوب نکنه سمتش نمیرم و نگاهی بهش نمیکنم 

به سرخطی اعتقادی ندارم

سهم باید تو منفی ۵ زده بشه تو گوشش👋

😂

 تاپیک های آموزشی بورس😊 فقط در تاپیک های اقتصادی🧐 آقا هستم🙏
بشخصه تا شستا یک اصلاح خوب نکنه سمتش نمیرم و نگاهی بهش نمیکنم  به سرخطی اعتقادی ندارم سهم بای ...

👍👍موافقم👌

پس همینا رو نگه میدارم تا وقتی که اصلاحشون تموم شه و بیوفتن رو دور 

تا اون موقع شستا و پترولم میشینن سرجاشون😒و تو منفیا میتونم جابه جا کنم😁  

تیکر خونه دار شدنمه😍بایاری خداوند مهربان😍
👍👍موافقم👌 پس همینا رو نگه میدارم تا وقتی که اصلاحشون تموم شه و بیوفتن رو دور  تا اون موقع ...

میتونه منطقی باشه

برای معاملات خودتون اصول تدوین کنید و طبق همون حرکت کنید

حتی اگه در کوتاه مدت کمتر سود کنید 

شما در بلند مدت یک برنده هستید

 تاپیک های آموزشی بورس😊 فقط در تاپیک های اقتصادی🧐 آقا هستم🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز