2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دیگه فک نمی کردم واسه اینم علاف باشیم

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  

بزار    

ابجی اگه دوست داشتی یه انرری مثب برام بزار مرسی 🍫🍓https://harfeto.timefriend.net/238597945 لینک نیومد کافیه کپی و داخل گوگل سرچش کنی 🍫🍓    بلا خره یه روز این اتفاق افتاد99.9.9 😍😍😍😍😍     یه صلواتم به اقا امام حسین بفرست بی زحمت🍓🍫
کوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکو ب جای نصف کاربرا گفتم🙂😂💃

تا صفحه دو نره نمی زاره😑😂👎👎👎

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  
😂😂😂

تازه زودم می خواد برش داره😑👎

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  
عکس پیتزاتونم میره گوگل.گزارش

اره منم گزارش می زنم الان

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز