2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه فک نمی کردم واسه اینم علاف باشیم

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  

بزار    

ابجی اگه دوست داشتی یه انرری مثب برام بزار مرسی 🍫🍓https://harfeto.timefriend.net/238597945 لینک نیومد کافیه کپی و داخل گوگل سرچش کنی 🍫🍓    بلا خره یه روز این اتفاق افتاد99.9.9 😍😍😍😍😍     یه صلواتم به اقا امام حسین بفرست بی زحمت🍓🍫
کوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکوکو ب جای نصف کاربرا گفتم🙂😂💃

تا صفحه دو نره نمی زاره😑😂👎👎👎

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  
😂😂😂

تازه زودم می خواد برش داره😑👎

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  
عکس پیتزاتونم میره گوگل.گزارش

اره منم گزارش می زنم الان

اگر چشمات می بینه لایک نکنننننننننن  می هیچی دوباره برگشتم ۵ساله اینجام انقدر که بعضی گزارش زدن رفتم تو تعلیق ..من دیگه هیچ وقت عکسمو نمی زارن مریضین میگین بزار وقتی میزارم میگین خوب خوشگلی شورشو در آوردی آنقدر عکس گزاشتی باید بهت بگم تویک حسود بدبخت عقده ایی هستی درگیر مریض ...بهم یاد دادن همیشه با آدمایی که مشکل مغزی دارن حرف نزن بعضی واقعا خیلی بیشعورن اینجا تمام.  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خودکشی

mim78 | 22 دقیقه پیش

شوهرمممم

z_m_k_m_l | 12 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز