بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم اینجوری بودم دوهفته پیش خونه استراحت کردم خوب شدم
میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊
میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊
عیبی نداره نترس خفیف گرفتی فردا بهتری منم همینجوری شدم دوسه روز بعدش بویاییمو از دست دادم و بهتر شدم ...
عزیزم میشه پستای منو که واسه این خانم نوشتم جواب بدی؟چون گرقتین
اگه لباس بچه گانه👶👼 با کیفیت و قیمت مناسب 💃💃میخواین حتما حتما به آدرس اینستای .Instagram.com/baby_clothes___baby سربزنین.کسایی ام که اینستا ندارن کانال تلگراممو سربزننbaby_clothes_baby 😊😊😊😍😍جنسام عالی ان قیمتام عالی تر.
باید خودتو قرنطینه کنی . اصلا هم نترس.. مایعات بخور، اگه مشکل تنفسی داشتی برو دکتر ، اگرنه که بهتره خونه بمونی ... اگر تب داری استامینوفن خالی بخور . اگرازخونه رفتی بیرون حتما حتما ماسک استفاده کن .باراین وضعیت عروسی و مهمونی و دورهمی کم کم همه میگرن دیگه
عزیزم این قدر به خودت استرس نده .ان شالله که کرونا نیست ولی مایعات زیاد بخور .یه بنده خدایی بچش کرونا گرفته بود .بیمارستان نبرده بود توی خونه مدام در حال گرفتن آب هویج و آب سیب بود .خدا روشکر خوب شد .
گروه سبز💚💚💚 : تاریخ شروع ۹۹/۱/۲۴ ...وزن اولیه: ۶۳ 💃💃💃....... وزن الان :5۶/۳00 🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️وزن هدف : ۵۵ 🥰🥰🥰🥰 من می تونم خواستن توانستن است 🌼🌼🌼🌼ممنون از الهه جون و نگین جون 🌹🌹🌹🌹🌹
نه نیست . خواهر شوهر من بویاییش و از دست داده. بود. خستگی و بدن درد و سرفه های وحشتناک. تازه سرفه هاش هم خشک نبود ما هم میگفتیم کرونا نیست چون سرفه هاش خشکنیست این ویروس روی هر کس یک جوری عمل میکنه.