2777
2789
منظورت چیه الان؟؟؟ این حرکاتو نکنین خواهشا به خودتون توهین میکنین با این کارا چون خیلی ها دارن میبین ...

اوووووووو چى شده😐

به منم بيگينننننننننن

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
منظورت چیه الان؟؟؟ این حرکاتو نکنین خواهشا به خودتون توهین میکنین با این کارا چون خیلی ها دارن میبین ...

گفتم بهتره هرکی ب کار خودش باشع انقدم درباره ترکا نظر نده 

turk ghizi✌کاربر اژدها وارد میشوم هستم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همتوووون خیلی زشتید چون من ندیدمتون😭

همه دخترا حداقل یه بارپرسیدن "چرا"؟؟؟                                  وشنیدن چون تودختری !                                                       همینقدرتلخ ...
من براتون بيس ميزنم تا همه تونو برقصونم خوبه؟؟؟؟؟😂

امشب ک مست مستم دست و پای غمممم رو بستم از من نپرس کی هستم💃💃💃💃💃💃💃

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
واسه همین بیشعور بازیاتونه ک میگن فارسی بنویسین تربیت نداری تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سنه ننه 

صدای خورد شدن اخرین تکه شیشه های قلب شکسته ام را شنیدم ، دیگر نایی برای زندگی نمانده مهربانم...خدایا نجاتم بده 😔
آخه الانم داشت میرفت بیرون گفتم امین اونم اینو گفت،کلا زیاد ازاین کلمه استفاده میکنه😳😳😂😂

به به 😂

صدای خورد شدن اخرین تکه شیشه های قلب شکسته ام را شنیدم ، دیگر نایی برای زندگی نمانده مهربانم...خدایا نجاتم بده 😔
بزن بزن  جوووووننن 💃💃🕺🕺💃💃

دخت بندر نازه والاااااا همه گى بگين ماشالا موهاى طلايى داره😂😍تو چشاش يه حالى داره

دادادان💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

هله دان دان دان💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
امشب ک مست مستم دست و پای غمممم رو بستم از من نپرس کی هستم💃💃💃💃💃💃💃

امشب كع لوووووله لووووووولم از من نپررررس كى هستم💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز