2777
2789
وقتی بعضی از دوستان دارن چرت میگن آره عیب داره ب زبون خودتون بنویسید👎🏻👎🏻

عیب و صلاح کار ما دست شما نیست ک اره بعضی دوستان نبایدبنویسن ولی اونام با اسی هستن ن کس دیگه

هرکیم اومد عکس ببینه کلی میگرده ایسگا میشه میره😎😁

دقیقا    

کلی هم نوشته عجیب غریب میبینه مخش میپوکه

هیچکی منو دوست نداره منم هیچکی رو دوست ندارم، این به اون در    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی کنجکاومیشن مجبور به اموزش میشیم😊وگرنه ماکاری نداریم ک

👌نمونه انسان نمونه

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁

یاری کنید الکی الکی بریم تو تاپیکای داغ😂😅

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
یاری کنید الکی الکی بریم تو تاپیکای داغ😂😅

من براتون بيس ميزنم تا همه تونو برقصونم خوبه؟؟؟؟؟😂

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
قابا توتوخ دمپاییا اوخشارا باخ سن بی الله دلی شیطان دیر ۳۰۰ملیون خیرینن گچ بونا بی سیله چح   &n ...

منظورت چیه الان؟؟؟ این حرکاتو نکنین خواهشا به خودتون توهین میکنین با این کارا چون خیلی ها دارن میبینن

امید زندگیم دوقلوهام😍 
عیب و صلاح کار ما دست شما نیست ک اره بعضی دوستان نبایدبنویسن ولی اونام با اسی هستن ن کس دیگه

با هرکی هستن همون جمله رو ب فارسی مینوشتن تا ببینن چ برخوردی میشه باهاشون

ن اینکه از ترسشون ترکی بنویسن😏

♥️خدایا تا تورو دارم بقیه ب چشمم نمیان♥️
من براتون بيس ميزنم تا همه تونو برقصونم خوبه؟؟؟؟؟😂

بزن بزن 

جوووووننن





💃💃🕺🕺💃💃

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
با هرکی هستن همون جمله رو ب فارسی مینوشتن تا ببینن چ برخوردی میشه باهاشون ن اینکه از ترسشون تر ...

از ترس ننوشتن اون حرفا بیشتر جنبه شوخی دارن ترس نداره ک اسی نمیاد ک اینا رو بزنه😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز