2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دخت بندر نازه والاااااا همه گى بگين ماشالا موهاى طلايى داره😂😍تو چشاش يه حالى داره دادادان💃🏻💃🏻 ...

هلل یه دان برات میخونم 

ازگرمای سخت آبادان برات میخونم💃💃🕺💃🕺🕺

لطفا یه صلوات واسه این که همینجوری خدا دستمون رو بگیره وهوامونو داشته باشه مهمونم کنین،انرژی میگیرم ممنون🙏
از مادرت تشکر کن  بخاطر تربیتت😏 خیلی زحمت کشیده😉

سنه تای دیلم اله بسدی😏

ننون دا پولون ویرام حسابوا نارحات اولما😉

صدای خورد شدن اخرین تکه شیشه های قلب شکسته ام را شنیدم ، دیگر نایی برای زندگی نمانده مهربانم...خدایا نجاتم بده 😔
دخت بندر نازه والاااااا همه گى بگين ماشالا موهاى طلايى داره😂😍تو چشاش يه حالى داره دادادان💃🏻💃🏻 ...

ماشااالااا




ماشالااا



ارنج منت بای @eshqbpayanm 😎😎




عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
ای خدا نکشتت😂

😂😂😂من امروز يه طوريمه🤦🏻‍♀️

كلا انرژى زيادى تومه بايد يجورى تخليه ش كنم😃

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
هلل یه دان برات میخونم  ازگرمای سخت آبادان برات میخونم💃💃🕺💃🕺🕺

ابادان ابادان آى ابادان💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

فلافل ابادان😐

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
من پوزش میخام دوست عزیز اگه دلخوری بوجود اومد براتون💓🌸

خواهش میکنم من از کسی ناراحت نشدم فقط درخواست کردم تو تاپیکا خیلی به هر زبانی حالا حرف نزنین ترکی رو هم ازین جهت گفتم ک زبان خیلی سختیه 

امید زندگیم دوقلوهام😍 
😂😂😂من امروز يه طوريمه🤦🏻‍♀️ كلا انرژى زيادى تومه بايد يجورى تخليه ش كنم😃

ی اهنگی بخون حضور ذهن داشته باشم تا کمک کنم انرژیت تخلیه شه😅😂😂

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁
ماشااالااا ماشالااا ارنج منت بای @eshqbpayanm   😎😎

هن؟  

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
ی اهنگی بخون حضور ذهن داشته باشم تا کمک کنم انرژیت تخلیه شه😅😂😂

جوووونى جونوم يار جونوم بيا دردت بجوووونم

هوووووووولووووووولووووووووووو💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز