2777
2789
عنوان

زندگی سالم ‌و کاهش وزن ( بامداد خمار) ⛔️عضو جدید نمیگیریم 🙏🏼❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 288761 بازدید | 36895 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حاله فست نداشتم راستنش تنبليم اومد😁😁😁😁

😂😂😂😂😂عَی تنبل


فست خیلیییییی تاثیر داره تو کاهش وزن... تازه میخاستی اولاا منهای ۴۰۰ هر روز بگیری... اونووو میگرفتیی، چی میگفتی😆😆😆



استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸
واي خدا كنه من بينه ٧٠ تا ٧٢ در گردشم😂😂😂😂😂


بدون تقلب پیش بری با ورزش... کم میکنی... 💪

خانوم تقلب نکن... من که میدونمممم😁

استوار‌ مثل‌ کوه🏔 جاری مثل رود 🌊                                      ((اون سنگی‌که جلو پات میفته، میتونه پله صعودت باشه✌️))🌸   شروع:۶۴ 🏃‍♀️.الان ۵۶/۷۰۰👈۵۵/۶۰۰👈۵۵👈۵۴/۵🏃‍♀️ هدف ۵۳…قد: ۱۶۷                                   🌸 استاد تغییر باشم نه قربانی تقدیر🌸   تاپیک چالشها                🌸غذای_رژیمی# 🌸

@مامان_الیساهستم2  

وزن#  

سلاااام عزیزم

وزن اولیه ۸۲

وزن هفته قبل۷۵

وزن این هفته ۷۴۷۰۰


سنگ کلیه دارم هنوز برطرف نشده فکر نمی کردم اینقدر هم کاهش داشته باشم 🥰


 لاغری با تاپیک بامداد خمار💪  📌گروه نارنجی📌   وزن شروع: 80.   🎯هدف اول ۷۸  👈👈هدف دوم ۷۵ 😍🤲  👈 هدف سوم ۷۲ 👈👈هدف چهارم ۶8 😍😍     
باشه اشکال نداره

یعنی حذف نیستم

    🌹من شیعه هستم من امام علی را دوست دارم...🌹       🌴🌴الحمد لله الذی اجعلنا من المتمسکین بولاية مولانا امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام و الائمة المعصومين علیهم 🌴🌴                                                                                            شادی روح پدر بزرگم و شفای بیماری من و پدر مادرم صلوات میفرستید؟                        
گلم این وزنت کاذب هست.. ناراحت نباش.. هم به خاطر یبوس و عقب افتادن پری ات و هم ورم بدنت...  دک ...

خدا کنه اینجوری باشه سمیه اعصابم داغون شد رفتم رو ترازو 

انگیزم دودهوا شد 

دکتر نرفتم هنوز 

تیروئیدمم کم کاره ولی کنترل شدست تازه آز دادم نرمال بود ولی چند روز بود قرصمم نخورده بودم ممکنه اینم تاثیرداشته باشه؟؟ 


 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز