2789
عنوان

زندگی سالم ‌و کاهش وزن ( بامداد خمار) ⛔️عضو جدید نمیگیریم 🙏🏼❤️

| مشاهده متن کامل بحث + 288747 بازدید | 36895 پست

گزارش# روز جمعه

@هستی،بانو

رژیم شوک

ناشتا.ابلیمو وزنجبیل

صبحانه.نان.پنیر

ناهار.تخم مرغ اب پز

شام سوپ

کالری مجاز۵۰۰

کاری مصرفی۵۲۰

چالش اب✔

چالش چوب✔

ورزش هوازی۲۰۰تا طناب.پیاده روی✔

ورزش قدرتی✔

شرمنده عزیزم فک کردم دیشب گزارش دادم

شادی روح پدر جوانم صلوات ممنونم از همگی🌷

@pari95  


  من دلممممم پر خوری میخوااااااااااد

  

همه چیو با هم بخورم... صبح تا شب!!!

چیپس و ماست بستنی لازانیا پاستا بستنی بستنی بستنی کراسان شکلاااااااااات نون خامه ای پاناکوتا

  

دلم براشون تنگ شده...

من از خدا خواستم رشد کنم،پخته تر بشم،صبور بشم، قوی بشم و... بخاطر همین خدا بهم دوقلو داد🤗🌤✨

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

@مامان_الیساهستم2  سلام عزیزم خوبی خوشین 💚🌷مشخصه 66کیلو شدم💃💃؟ از وقتی با شماها کالری شماری میکنم4کیلو لاغر شدم..... بجای فردا امروز وزن کشی کردم چون امروز ترازو دم دستم بود ( مال مادرشوهرمه)

شوهرم میگه کافیه دیگه خوبی بسه ....ولی خودم دوست دارم دو سه کیلو دیگه بیام پایین  شکمم هم صاف نشده هنوز🤕😳

💚 به امید خدا در تاریخ 9/9/99 💚اتفاقای خوبی برام می افته💚💃
هرجایی ک حالتو خراب میکنه و ارامشتو به هم میزنه نرو.  دوری کن. ولی اگه قوی هستی و خودتو ب صلا ...

گزارش#  دیروز 

نتونستم وارد نی نی سایت بشم  نمیدونم چرا همش مینوست مشکل در سایت است ببخشید الان فرستادم

صبحانه تخم مرغ آبپز و گوجه (100 )

ناهار کباب مرغ و زیتون و نون و سالاد (500)

شام کباب و خیار (200 )

میان وعده خربزه و گیلاس و زردآلو و چای و خرما(200 )

کالری مصرفی 1000

کالری مجاز1000

ورزش    پیاده روی تند 

آب 8لیوان

   😍😍😍 خواستن توانسته 😍😍😍        😍ممنونم از تا پیک بامداد خمار (الهه جون و بچه های خوب تاپیک ) عاشقتمونم😍             😀 تاریخ شروع رژیم آذر98😀                      وزن اولیه 80 😯 وزن فعلی53/800😀          وزن هدف 52😍    من میتوانم 💪💪

اگه.وسط.رژیم.کم.آوردیم#  


@عروسترکم  

سلام بچه ها ، صبحتون بخیر .

نزدیک دو هفته است که من تقریبا زدم به اون در ، هر کار میکردم نمیتونستم سر رژیمم وایسم . خیلی مستاصل شده بودم . دیگه میخواستم بیام اینجا اعتراف کنم و کمک بخوام ، از یه طرفم غرورم اجازه نمیداد . 

دیگه با خودم‌درگیر بودم که دیشب با خودم گفتم تو که عرضه نداری ، پس پاشو برو یه مانتو بخر ، یک ساله مانتو نخریدی به هوای اینکه لاغر میشی . باید بری یه مانتو بخری . 

خلاصه که رفتن به داخل اولین مغازه همانا و انگیزه گرفتن دوباره همان . البته این برای من خوشحالی نداشت ها . 

اما همین که دوباره تونستم برگردم خیلی خوبه . خدا کنه که ادامه دار بشه.


اما به طور کلی نمیدونم چرا اینطوری شدم . دوبار من کاهش بیست کیلویی داشتم ، نمیدونم چرا این دفه نمیتونم . 


#اگه.وسط.رژیم.کم.آوردیم‍  


@عروسترکم‍ 

سلام بچه ها ، صبحتون بخیر .

نزدیک دو هفته است که من تقریبا زدم به اون در ، هر کار میکردم نمیتونستم سر رژیمم وایسم . خیلی مستاصل شده بودم . دیگه میخواستم بیام اینجا اعتراف کنم و کمک بخوام ، از یه طرفم غرورم اجازه نمیداد . 

دیگه با خودم‌درگیر بودم که دیشب با خودم گفتم تو که عرضه نداری ، پس پاشو برو یه مانتو بخر ، یک ساله مانتو نخریدی به هوای اینکه لاغر میشی . باید بری یه مانتو بخری . 

خلاصه که رفتن به داخل اولین مغازه همانا و انگیزه گرفتن دوباره همان . البته این برای من خوشحالی نداشت ها . 

اما همین که دوباره تونستم برگردم خیلی خوبه . خدا کنه که ادامه دار بشه.


اما به طور کلی نمیدونم چرا اینطوری شدم . دوبار من کاهش بیست کیلویی داشتم ، نمیدونم چرا این دفه نمیتونم . 

گزارش#  

روزه ام

افطار چای.خرما.لواش ۴کف.پنیر لاکتیکی ۳۰گرم.گوجه.خیار.گردو ۱عدد.سبزی(۲۷۶)

شام ۲ق باقالی قاتق.۱پیاله ماست(۱۵۱)

میان وعده شلیل.الو.هندواته ۱قاچ.انگور ۱لیوان.نصف لیوان شیر کمچرب(۲۸۵)

مصرفی ۷۱۳

اب ۵لیوان.چای سبز

نیم ساعت تردمیل .۵۰شنا دیوار چالش چرخش روسی

@pari95  

خب میتونی دو کف دست نون بخوری ظهری که برنج هس پنج تا قاشق بخوری 

بله درسته

با آدمایی که دوسشون دارید حرف بزنید....وقتی ناراحتن،وقتی خوشحالن،وقتی عاشقن، وقتی دلخورن و نمیتونن ببخشن،وقتی غصه امونشونو بریده،وقتی اعصابشون خورده....آدمیزاد اگه حرف نزنه باید تنهایی بار درداشو به دوش بکشه، حرف دل آدمارو پیر میکنه، حرف بزنید....عضو گروه رز زرد...وزن شروع:68 ....هدف اول:62....هدف دوم:59....هدف سوم:55...هدف نهایی:50
اهاا... مرسی🌸

😘

با خدا باش پادشاهی کن..خدایا شکرت که این همه مهربونی در حقم.. صدهزار بار شکرت که هستی و تنهام نمیذاری🤲🤲🤲وزن شروع ۷۴/۵۰۰😅وزن الان ۶۸😌👌خداروشکر به هدفم رسیدم 👏👏🥳🥳💪👍

بعید میدونم... دیگه نمیتونم غذا بخورم... الان چند روزه برای اینکه دلم میخواد زیاد بخورم بیشتر کالریمو میذارم برای ناهار ... و شیرینی خیلی کم میتونم بخورم... حالم بد میشه...!

این تغییرات برام عجیبه😅
ولی مثل معتادا ک میخوان باز مصرف کنن دلم غذا میخواد...😬😕

@abremaman  

من از خدا خواستم رشد کنم،پخته تر بشم،صبور بشم، قوی بشم و... بخاطر همین خدا بهم دوقلو داد🤗🌤✨
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792