چشم حتما من قبل وبعدش هیچ چیزی نمیخورم
فقط قبل ووسط واخرهرکدوم یه لیوان اب
ببخشید اب جوشیده بهتره یا اب لوله کشی برا لاغر شدن ؟؟؟
دقیقا یه ساعت تا یه ساعت وربع پیاده روی میرم
۳۰دقیقه هم پروانه وحرکات پهلو وشکم
وزن کم کردم ولی سایز ن
۲کیلو تو یه ماه کم کردم ولی سایز ن
علتش میدونید چیه ؟؟؟
واون شربت که با نمک وابلیمو وشکر هست معده خالی ضرر نداره ؟؟؟؟
شرمنده سوالات زیاد شد