🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
بچه ها یه مدل رژیم کالری شماری هست که فقط گروه آبی و سبز که اضافه وزنشون کمه بگیرن و ازین دوتا گروه ترجیحا کسایی که کاهششون کند شده بهتره انجام بدن من مدلش رو میگم هررر کی دوست داره بگیره اجباری نیست فقط یه پیشنهاده
رژیم کاملا شبیه کالری شماری خودمون هست با دوروز فست ( اگه فست نمیگیرید هم اشکال نداره ) باید ۱۰۰ تا ۲۰۰ یا حتی ۳۰۰ کالری از کالری روزانه کم کنید بهتره ۳۰۰ باشه مثلا وزن ضربدر بیست منهای صد رو یبار هم منهای ۳۰۰ کنید یا یه مدل دیگه وزن ضربد بیست منهای ۴۰۰
اگه کالری تون زیر هزار هم بود اشکال نداره چون اضافه وزنتون زیاد نیست و قراره روز چیت داشته باشید
هر ده روز یکبار یک وعده چیت یا وعده آزاد دارید که نیازی نیست کالری شماری کنید میتونید هرررر چییی هر مقداری که دوست دارید بخورید مثلا یه بشقاب پر برنج و قورمه سبزی یا یه پیتزا و نوشابه ولی فقط یک وعده باید باشه دسر و چیزای دیگه هم نباشه اگه وعده تون صبحانه ناهار یا شامه ولی اگه دوست دارید میانوعده باشه میتونید آزادانه یه کیک خامه ای یا بستنی یا چیپس و هر خوراکی دوست دارید بخورید
یعنی منظورم اینه فقط یه وعده تون ازاده بقیه روز باید کالری شماری کنید کله پاچه و سیرابی هم نمیشه
اونایی که کاهششون کنده بهتره نان یا برنج رو فقط یک وعده در روز مصرف کنید مثلا اگه ناهار نان یا برنج میخورید دیگه صبحانه یا شام نان و برنج نخورید
روزی که توش وعده چیت دارید هم روز قبل وزنکشی نباشه
@سمیه1396 @مامان_الیساهستم2 @zizigoli سرگروه های این دوتا گروه به بچه هاتون بگید اگه دوست دارن انحام بدن کاملا اختیاریه 🌸🌸🌸