2777
2789
عنوان

خیلی لاغرم 😭😭😭😭😭

| مشاهده متن کامل بحث + 1279 بازدید | 123 پست

دیروز داشتم دکتر کرمانی میدیدم 

گفت که اگه میخواید چاق بشید بعد نهار ۵ تا خرما بخورید یا هرچی که شیریتیش زیاد باشه

میگه یکی به جا ۵ تا ۲۵ تا میخورد ۱۳ کیلو تو یک ماه زیاد کرد

من یک مادرکودک بیش فعالم ،کاش همه ی ماماناو اونایی میخوان مامان بشن تاپیکم بخونن { بیش فعالی }

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چشم عزیزم مرسی روزی یکی باید بخورم عوارض نداشت برات ؟

قبل و بعد ناهار و شام  میشه روزی دوتا سیپرو و روزی دوتا دگزا اولش اینجوری بخور بعد که اشتهات زیاد شد روزی یکی بخور نه واسه من که ضرر نداشت هرچی باشه بهتر از لاغر بودنه

من شیر خشک  سیپرو هپتادین  مولتی ویتامین  هر چی خوردم چااااق نشدم  فقط مویز ...

وای چقد مثه همیم😃البته من ۴۵ با قده ۱۷۰،لاغرترم ولی خب نزدیکیم به هم.

تابستونه قبل رفتم باشگاه رسیدم ۴۷ونیم.بعدش دیگه بخاطره مدرسه نشد برم.حالا دارم تجزیه میشم ۴۶ بعد۴۵ حالا نزدیکه ۴۴ونیمم⁦☹️⁩

چقدم با سیب زمینیو بستنی خودمو خفه کردم آخرم هیچی.هرکی میبینتم باز میگه چقد لاغر شدی.دارم تموم میشم😐

بعد ناهار شیرینی جات یا خرما که مسموم میکنه

والا خودس گفت ، کی گفته مسموم میکنه ؟

قدیمیا برای سردی غذا بعدش شیرینی میخوردن ،هنوزم میخورن بعضی شهر ها

تو اینیستاش دیدم دیگه علمیش نمیدونم چی به چیه 

من یک مادرکودک بیش فعالم ،کاش همه ی ماماناو اونایی میخوان مامان بشن تاپیکم بخونن { بیش فعالی }
منم میخوام چاق یشم ولی بستنی نمیتونم بخورم جوش میزنم

عه واقعا چه بد 

من باز شیرموز که خوردم گردنم پر جوش شد 

ولی اگه بتونی بری باشگاه بدنسازی برای افزایش وزن خوبه به شرطی که پروتئین هم بخوری :( هی کرونا

خدایا شکرت ...  

من هم همین مشکلو داشتم هر روشی هم امتحان کردم کارساز نبود.

اخرش بعد خوندن کلی مطلب این ترکیبو امتحان کردم خیلی زود جواب داد حدودا ماهی یک تا 2 کیلو وزنم زیاد شد و وقتی به وزن دلخواهم رسیدم قطعش کردم کلا. الانم تو همون وزنی ک میخام هستم.

سویا و نخود بوداده,نشاسته ذرت و جودوسر. همه اینا اسیاب شدشو روزانه سه بار دو قاشق غذاخوری پر داخل یک لیوان شیر یا آبمیوه و آب عسل ریخته و میل شود.

منم۱۷۰قدمه وزنم ۵۰که باردارشدم دکترتغذیه م گفت فاجعه ست باید سریع وزن بگیری 

منم  از ترس اینکه بچه م وزنش کم نباشه فقط میخوردم  یعنی اولویتم اول خوردن بود بعدکارای دیگه هفته ای چهارکیلواضافه میکردم عالی بود ولی بعداز زایمان و باشیردهی دوباره پنجاه کیلوشدم البته غذاخوردنمم خیلی کم شد اما دوباره شروع کردم 

فقط بایدنزاری که گرسنه بشی

بعداز غذاهم خرما میخوردم و جوانه گندمم همیشه با ماست میخوردم عالی بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز