منم۱۷۰قدمه وزنم ۵۰که باردارشدم دکترتغذیه م گفت فاجعه ست باید سریع وزن بگیری
منم از ترس اینکه بچه م وزنش کم نباشه فقط میخوردم یعنی اولویتم اول خوردن بود بعدکارای دیگه هفته ای چهارکیلواضافه میکردم عالی بود ولی بعداز زایمان و باشیردهی دوباره پنجاه کیلوشدم البته غذاخوردنمم خیلی کم شد اما دوباره شروع کردم
فقط بایدنزاری که گرسنه بشی
بعداز غذاهم خرما میخوردم و جوانه گندمم همیشه با ماست میخوردم عالی بود