منم عینه توعم لاغررررررررررر. اصلا وقتی شنیدم مثه منم هست امید به زندگی پیدا کردم🙁مرسی که هستین
قدم ۱۷۰ وزن ۴۵.هرروزم دارم بیشتر لاغر میشم همینطوری ادامه پیدا کنه تموم میشم.صورتم لاغر خودم لاغر.اصلا انقد بدم میاد ازین وضع که نمیدونی.همین امروز صبح پاشدم چند تا حرکت بدنسازی رفتمو ارده شیره خوردم در حینه ورزش.یه مدت چقد سیب زمینیو بستنی خوردم.یه مدت باشگاه رفتم.هنوزم همونم😭
انقدم بقیه هی تیکه میندازنو چرتو پرت میگن که دیگه حالم از خودمو قیافمو هیکلم بهم میخوره.فک کن عموم وسطه جمع برگشت مسخرم کرد کله مهمونا خندیدن بهم.دیگه همین یکیو کم داشتم😐
البته اینم بگم بعضی وقتا رد میشم پسرا میگن جون عینه باربی میمونه😂منم همینطوری به راهم ادامه میدم ولی از تهه دل شاد میشمو خر ذوقم تا چند وقت😂
امسال کنکورم دارم تازه.همه ی دوستام ۵ ۶ کیلو چاق شدن من ۱ونیم کیلو لاغر شدم .هیچ درسم نمیخونم همش خوابم😐
هیچ مشکلو مریضی و کمبوده ویتامینیم ندارم😐تو حسرته یه تپلیه پا موندم😂😭میخوام شلوارو لباس بپوشمو چین چین نیفته و جذاب وایسه و زار نزنه....
ولی خب تصمیم گرفتم تا یه مجلسی که همین دو ماه دیگست تقریبا،هرروز سیب زمینی بخورمو ورزش کنم،حالا شاید خدا معجزه کرد من کنکورم یچیزه خوب قبول شدم با این هیکل برم دانشگاه واقعا نمیتونم تیکه های مردمو تحمل کنم،باید درست شم،باااااااید.
چقد حرف زدم ولی اینم بگم😂با اینکه انقد لاغرم اما تمام پوستم ترک خورده،مردم چاق میشن ترکم میخورن،من همینطوری پره ترکه پوستم ولی دریغ از یه دو کیلو ماهیچه و گوشت☹️