2777
2789
عنوان

یه سوال

233 بازدید | 53 پست

یه دختری که توی تولدش شمع ۱۵ سالگی روی کیکشو فوت کنه یعنی ۱۵ سالگیش تموم شده و شمعشو فوت کرده تا چند ماه بعد هرکی ازش پرسید سنشو باید بگه وارد ۱۶ شده اشتباست؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


آره پانزده سالگیش تموم شده ولی تا شانزده تموم نشه که نمیگن شانزده ساله 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲

بله اشتباهه

مگه بچه توی تولد یک سالگی،  میشه دوسالش!!؟


تا خدا هست، به مخلوق دمی تکیه مکن. که خدا کوهِ ثبات است و بشر، عین نیاز .... هر کسی رو لایک میکنم براش صلوات میفرستم، اگر ناراحت میشید، بهم بگید که لایک نکنم🌹
آره پانزده سالگیش تموم شده ولی تا شانزده تموم نشه که نمیگن شانزده ساله 

آخه من تو خانوادم این مدلی بوده هروقت شمع رو فوت میکنم میگن تو وارد ۱۶ داری میشی 

آخه من تو خانوادم این مدلی بوده هروقت شمع رو فوت میکنم میگن تو وارد ۱۶ داری میشی 

آره وارد شانزده میشی ولی شانزده سالت تموم نشده مثلا بچه که به دنیا میاد نمیگن یه سالشه که یکسال تموم شد میگن یکسال شده 

الان مثلا بپرسن از شما باید بگی پانزده سالو مثلا دو ماهمه 

البته این چیزا کلا مهم نیست یکسال حالا هر طور عشقت میکشه بگو😉😉😉

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز