2777
2789
عنوان

آی یو آی

| مشاهده متن کامل بحث + 1771 بازدید | 239 پست
بانو عمارت جان خطاب به شما: نتونستم ريپلاي كنم بابا هنوز كه قطعي معلوم نشده من از اول هيچ علايمي ن ...

منم کل علائمم رفته همه چی 😅فقط امروز گریم گرفته چشامو میبندم اشک میریزه 

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دکتر بمن گفت ای یو ای ۴و نیم میگیره ای وی اف ۱۲ تومن 

وای چه خبره برا آی یو آی کلا ۲۰ درصد احتمال داره بگیره

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
ای وی اف نمیدونی؟؟؟

فک کنم ۸ میلیون

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
منم کل علائمم رفته همه چی 😅فقط امروز گریم گرفته چشامو میبندم اشک میریزه 

اخ اخ 

يادته چقدر علايم داشتي؟

توكلت به خدا

شمام هنوز وقت داري خيلي سنتون اكي هست

من برات صلوات فرستادم

ان شاء الله با هم مامان ميشيم🌸

اخ اخ  يادته چقدر علايم داشتي؟ توكلت به خدا شمام هنوز وقت داري خيلي سنتون اكي هست من برات ص ...

اره مرسی عزیزم انشاالله انشاالله مامان بشیم من وقت دادم دیگه هزینشو ندارم😔😔😔😔😔😔

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
اي يو اي من كلا شد ١٦٠٠ ١٧٠٠ چقدر گرون ٤ تومن دو بار ميشه انجام داد مركز ناباروري

نه بابا من مطب انجام دادم بهترین دکتر کلا شد ۱۷۰۰ چه 

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
من میگم منکه یبار شدم قبلا شاید حکمتی توشه هی میگن مشکل ندارید چیکار کنم نمیدونم مشکل داشته باشه ادم ...

نگو نگو مشکل داشته باشم منم همیشه ناشکری میکردم میگفتم خدا مشکل داشته باشم برم عمل  خدا صدامو شنید یه عالمه زجر کشیدم 

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
من والا یه ویزیت و ازمایشو سونو یه ازمایش شوهرم واسم یه تومن در اومد 

کدوم شهر هستید؟

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
اره مرسی عزیزم انشاالله انشاالله مامان بشیم من وقت دادم دیگه هزینشو ندارم😔😔😔😔😔😔

اول از همه كه اين ماه ماماني

شك به دلت راه نده 

خدا رو شكر كن جوونيد و وقت داريد كار مي كنيد پول در مياريد

سني نداري عزيزم 

تازه شما تخمدانهاتون تخمك هاي بهتري داره

ذخيره تخمدانتون اكيه

من دلم برات روشنه

بد به دلت راه نده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز