2777
2789
عنوان

آی یو آی

| مشاهده متن کامل بحث + 1771 بازدید | 239 پست
انشاالله نتیجه بگیری تازه اول کاری من ۹۵ یه سقط داشتم یه مدت ول کردم تا ۹۷ رفتیم دکتر گفت شوهرت ظعیف ...

منم چسبندگی داشتم دوتا لوله هام بسته بود با عکس رنگی باز شد

شوهرم بی نهایت ضعیف بود با عمل واریکوسل خوب شد و دارو 

الان نرمال شده خیلی زجر کشیدم به خدا

😔میشه برای باردار شدنم صلوات بفرستید خیلی به دعاهاتون نیاز دارم😔
پناه برخدا عزیز دلم  درد پاهام به نظرت غیر طبیعیه ؟؟؟همیشه قبل پریودی پام درد میکرد ولی اینبار ...

والا بدن به بدن فرق داره

ما همه تو يه روز اي يو اي شديم

 علايم يكساني نداريم

طبيعي كه احتمالا هست بدنت اين طوري داره طي مي كنه روندشو.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاءالله باردار باشی 

انشاالله شما مشکلتون چیه تبریز هستین؟

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
والا بدن به بدن فرق داره ما همه تو يه روز اي يو اي شديم  علايم يكساني نداريم طبيعي كه احتمال ...

چی بگم خودم که هر لحظه میخوام بزنم زیر گریه

من علائم داشتم یهو قطع شد همش

الان فقط پا درد دارم 😔😔خودم میدونم میخوام پریود بشم فقط امید الکی دارم 😭😭

😔میشه برای باردار شدنم صلوات بفرستید خیلی به دعاهاتون نیاز دارم😔
وای چقدر زیاد... مگه چه دارویی میدن ک انقد گرونه منم چندماه دیگه می رم ای یو ای

آمپول سینال آف خودکاری و معمولی اچ ام جی  

سه بار برا آی یو آی سونو میکنه هربار ۱۱۰ میگیره

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
تنبلی دارم  اره تبریزم

برو شاید با یه نسخه جواب گرفتی دکتر خوبیه

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
.ای خدا چقدر گرون هستن... دعا کنید منم باردار بشم

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔هفت میلیون دادم برا عمل لاپاراسکوپی 

خداجون مرسی بابت این هدیه ای که بعد ۶ سال  بهم دادی خودت نگه دارش باش 😘😘😘😘😘پسر کوچولوم بی صبرانه منتظرتم❤❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز