2777
2789
عنوان

واکسن ۱۸ ماهگی

132 بازدید | 19 پست

میشه واکسن سه گانه ۱۸ ماهگی رو به دست ِ کودک زد؟

کسی انجام داده؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیشه به دست زد؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.

عزیزم نمیدونم ولی واکسن رو هرجا زدی یکم زده تخم مرغ با آرد قاطی کن با ی پارچه ببند روش تا درد نکشه کوچولوتون

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی
عزیزم نمیدونم ولی واکسن رو هرجا زدی یکم زده تخم مرغ با آرد قاطی کن با ی پارچه ببند روش تا درد نکشه ک ...


جدی تاثیر داره؟ 

بچه خواهرم تا دوروز نمیتونست پاشو تکون بده البته ترسم میکنن انگار

جدی تاثیر داره؟  بچه خواهرم تا دوروز نمیتونست پاشو تکون بده البته ترسم میکنن انگار

اره عزیزم خالم واسه بچش میزنه دردش خیلی خیلی کم میشه زودم خوب میشه البته تا واکسن رو زد باید بزاره روش بعد دو روز نمیدونم تاثیرشو بگو اون قسمت رو گرم کنه براش

زیاد خوب بودن ،مثل داشتن یه کروموزوم اضافیه مُنگُل تصور میشی...دوست داشتن بیجا هم همینطور!وضعیت خیلی اسفنا‌ک شده ،از فاصله طبقاتی دیگ خیلی فاصله گرفته 😑شده جرِ طبقاتی

قبل واکسن استامینوفن به بدم یا نه؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.
چرا دوستم چند روز پیش به دست زده بودن جفتششو

اذیت نـشده بود؟

خداوندا به کدامین ثواب مرا لایق زیباترین احساس، بزرگترین نعمت و با شکوه ترین لحظات دانستی...خداوندا بگذار در این احساس زیبا بمانم، بگذار شاهد تولد دوباره خویش باشم... بگذار آرام باشم، به کدامین ثواب مرا اینگونه عاشق کردی... فاش میگویم این حس را تاکنون لمس نکرده بودم...اینگونه عاشقی کردن را خودت به من آموختی احساس خودت به تمام بنده هایت...آری حس مادری را میگویم😊❤❤❤ فرزندانم عزیزان دلم،  الله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین. شفای کامل بیمارم صلوات.
اذیت نـشده بود؟

چرا میگفت دسشو نمیتونست تکون بده کلا تب زیاد و بی اشتهایی و درد تو این واکسن هست صبح که میخوای ببریش حسابی غدا بده حتی بهش ناهار بده و برو چون تا حداقل ۲۴ ساعت لب به چیزی ننیزنن که حسابی باشه

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم 🌹 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز