خواستم بگم چارپنج ساله توسایتم
می می ناز سرطان داشت و واقعایه زن کامل و مهربون بود...قصه ی زندگیشو کامل میدونم نوشته هاش هست هنوز
خیلی براش گریه کردم
سنگین و بامتانت وبا حوصله ی زیاد بود
باوجودسرطان و درد زیاد محکم بودازش خیلی درس گرفتم
یه زن عارف بودبیشتر
میخوام بگم همه زن نمیشن یامرد و...