2777
2789
عنوان

خانه ۵۰ متری

1531 بازدید | 47 پست

سلام دوستان 

بنظرتون خونه ی ۵۰ متری ۲ خوابه هم داریم؟

برای خونه ی ۵۰ متری بنظرتون از این میزناهارخوری ۶ نفره جمع و جور خوبه یا یک‌دونه ۲ نفره جمع جور بگیرم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندنفرین؟ اگه دونفرین میز ۶ نفره نگیر

برای امیدواری خانومای اینجا میگم: من دختر اولمو با آی وی اف باردار شدم تو تاپیکام هست [اولین ای وی افم مثبت شد ]. اما دختر دومم بعد از دوتا انتقال منفی و یه سقط، طبیعی باردار شدم.....ناامید نشین ،تلاش کنید مطمئن باشین تو بهترین زمان خدا معجزشو بهتون نشون میده🥹

۵۰ متری دیگه دو‌خوابه نمیشه ،میز دو نفره خیلی بهتره ،پیج محدثه رو اگه داری وسایلاسو نگاه کن خونه‌ش ۵۰ متره اونم ،یه میز دو نفره ی کوچولو داره 

عشق یعنی همه بدونن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه‌
نه با دو نفرخ بگیر بنظرم واسه خودتون فضا زیاد اشغال نشه..مهمون داشتین رو زمین بخورین

منم همین و میگم‌ولی خانوادم میگن ۶ نفره بگیری هم خوبه ولی من میگم اخه مهمون ک بیاد رو زمین میخوره ادم دیگه چه کاریه اخه 

تازه عروس دوماد

الهیییی

خب اگه میخوای بگیری اصلا ۶ نفره نگییر

دونفره جمع و جور بگیر

۴ نفره هم بعدنا ان شاء الله که خونت بزرگ شد و بچه دارم شدی بخر

برای امیدواری خانومای اینجا میگم: من دختر اولمو با آی وی اف باردار شدم تو تاپیکام هست [اولین ای وی افم مثبت شد ]. اما دختر دومم بعد از دوتا انتقال منفی و یه سقط، طبیعی باردار شدم.....ناامید نشین ،تلاش کنید مطمئن باشین تو بهترین زمان خدا معجزشو بهتون نشون میده🥹

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز