2777
2789
میتونی بری..مادرشوهرم دیروز عمل کرد .از دیروز تا امروز ۳بار شکمش کار کرده.گفت اصلا درد حس نکردم فقط ...

وایییی😣تا دوهفته؟؟آخه پس چطور برم دستشویی...میسوزونن بعد بخیه میزنن یا نه؟

اوکی عزی م.مرسی..میشه ازمامانتون بپرسی چیا خورده خوب شده.بچه کوچیک دارم راهمم واقعا دوره از کرج

اره ازش میپرسم میگم بهت.. دکتر گفته بود باید عمل کنه 6 تومن میشد عملش.. لیزر هم گفته بود اگه لیزر کنی دوباره همونجوری میشه... ولی خدا رو شکر با این دارو گیاهی خوب شد... فردا میپرسم بهت میگم

تآ زَمآنیْ کِهْ رِسیدَنْ بِهْ تُو اِمْکآنْ دآرَدْ∞❤️ زِنْدگی دَرْد قَشَنْگیستْ کِهْ جَرْیآنْ دآرَدْ🖇💕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه نگفت..سه سال پیش رفتم دارو داد گفت اگه خوب نشدی بیا عمل کن...من خوب نشدم ولی چون از عمل میترسیدم ...

مراعات کن. شنیدم کمپرس اب سرد وگرمم  خوبه .برای هر کس یکیش جواب میده

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام
وای ۶ تومان از کجا بیارم آخه

بخدا تازه پارسال بود همه چیز اینقدر گرون نشده بود.. بعدم ادم میترسه تو این کرونا دکتر بره

تآ زَمآنیْ کِهْ رِسیدَنْ بِهْ تُو اِمْکآنْ دآرَدْ∞❤️ زِنْدگی دَرْد قَشَنْگیستْ کِهْ جَرْیآنْ دآرَدْ🖇💕
فکرنمیکردم اینقد گرون باشه هزینش😥یعنی باید تحمل کنم😣

بزار فردا از مامانم میپرسم بهت میگم

تآ زَمآنیْ کِهْ رِسیدَنْ بِهْ تُو اِمْکآنْ دآرَدْ∞❤️ زِنْدگی دَرْد قَشَنْگیستْ کِهْ جَرْیآنْ دآرَدْ🖇💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز