2777
2789
عزیزم میشه درخواستمو قبول کنی و به منم بگی 

ببخشید یه پیام همش بهم بده یادم نره

تآ زَمآنیْ کِهْ رِسیدَنْ بِهْ تُو اِمْکآنْ دآرَدْ∞❤️ زِنْدگی دَرْد قَشَنْگیستْ کِهْ جَرْیآنْ دآرَدْ🖇💕
من خودم عمل نکردم دخترداییم میگفت انگار یه تیکه ذغال گذاشتن اون قسمت ولی بعدش خوب بوده کم کم منم ب ...

نمیدونم چیکارکنم...آخه میترسم عمل نکنم با دارو هم خوب نشم..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میترسم ازعمل...میترسم دیگه نتونم برم دستشویی

میتونی بری..مادرشوهرم دیروز عمل کرد .از دیروز تا امروز ۳بار شکمش کار کرده.گفت اصلا درد حس نکردم فقط اب میگیره رو خودش سوزش داره..انقدر مونده بود از داخل تمام مولیپ اورده بود و جلوی مقعدشو گرفته بود ..دردش تهایت ۲ هفته ست ولی یه عمر راحت میشی.منم ۲ساله درگیرشم ۲تا اتدازه ی لوبیا چیتی اومده بیرون.بچم بزرگ تر بشه میرم لیزر میکنم

خدایاااااا خودت کمک کن به چیزی که تو دلمه برسم خداجون❤
ببخشید یه پیام همش بهم بده یادم نره

اوکی عزی م.مرسی..میشه ازمامانتون بپرسی چیا خورده خوب شده.بچه کوچیک دارم راهمم واقعا دوره از کرج

خدایاااااا خودت کمک کن به چیزی که تو دلمه برسم خداجون❤
میگم دکتر نرفتی؟نگفته اصلا دلیلش چیه؟

نه نگفت..سه سال پیش رفتم دارو داد گفت اگه خوب نشدی بیا عمل کن...من خوب نشدم ولی چون از عمل میترسیدم دیگه نرفتم...ولی الان دردش بده

میتونی بری..مادرشوهرم دیروز عمل کرد .از دیروز تا امروز ۳بار شکمش کار کرده.گفت اصلا درد حس نکردم فقط ...

منم یک دونه اندازه ببخشید همون ک گفتی اومده بیرون . دوجاش هم ورم کرده . ولی درد ندارم . راهنماییم میکنی چیکا کنم؟ 

امید زندگیم دوقلوهام😍 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خواسته واقعی

ehsanr | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز