میتونی بری..مادرشوهرم دیروز عمل کرد .از دیروز تا امروز ۳بار شکمش کار کرده.گفت اصلا درد حس نکردم فقط اب میگیره رو خودش سوزش داره..انقدر مونده بود از داخل تمام مولیپ اورده بود و جلوی مقعدشو گرفته بود ..دردش تهایت ۲ هفته ست ولی یه عمر راحت میشی.منم ۲ساله درگیرشم ۲تا اتدازه ی لوبیا چیتی اومده بیرون.بچم بزرگ تر بشه میرم لیزر میکنم